DOST KIYAĞI :P

http://hakikivladimir.blogspot.com/2012/11/kitap-tantm.html

http://halilektem.blogspot.com/2012/11/deniz-moraligil-imza-gunu.html

Buralarda da yazılı ama olsun, bir arkadaş olarak ben de tekrar duyurayım istedim.

Vladimir'imizin kitabı çıktı biliyorsunuzdur, bilmiyorsanız da artık öğrendiniz :p

Geçtiğimiz cumartesi kitabı aldım ve  imzalattım Vladimir'e . Bitirince bir yazı karalayacağım elbette ama dedik ya dost kıyağı bu diye; önceden de reklamını yapalım.

Evet, okumayan kalmasın efem :)



6 yorum:

  1. Arkandan bi dünya atıp tutuyorum, daha kitap çıkartmadan bi de reklamını yapıyorum, hanımefendiden ses yok. Vallahi fena yaparım.:P

    YanıtlaSil
  2. Kulaklarım arada pis pis çınlıyo zaten :p Reklam mı? Kimlere,nerde,nasıl,ne zaman :p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aç da benim sayfama bak.. yorum kısmına.

      Sil
    2. Eksik olmayınız efem,iltifat buyurmuşsunuz, berhüdar olunuz :p

      Bizim de bi kitabımız çıksa kötü mü olur,di mi? okuma yazma biliyorum icabında :p
      şaka bir yana, içimden inşallah diyorum :)

      Sil
  3. :) teşekkür ederim N. Bir kaç gündür intyernete pek giremiyorum yine :)

    YanıtlaSil

Ölümü görün yazın bir şeyler, üşenmeyin.
E, üşenmeyin dedik ya:)