Sayfalar

18 Eylül 2017

Şıkır şıkır, fıkır fıkır

Yazacağım, yazacağım da bir türlü karar veremiyorum.
Gel bilinç akışı tekniği uygulayalım, ne gelirse ardı ardına ipe dizelim.

Buradakilerin bir kısmı, özellikle yaşlı olanların tamamı, aynı Eyvah Eyvah'daki Ata Demirer gibi konuşuyor. Gülesim geliyor, elimde değil. 

Ama baharda gülleri ve ıhlamurları görmeniz gerek. Yiğidin hakkını yememeli.


O değil de susmak zorunda bırakılışım(ız) çok kanıma dokunuyor bu ara. Kafama yeni dank eden şeyler ve saflığıma, aptallığıma hayıflanışım....Ümitsiz bir ümitvarlık furyası var, kendimi ona mı kaptırsam acaba? 

Geçen hafta Sözcü gazetesinden biri - Sinan Meydan'mış - ve Enver Aysever geldi buraya; Çınaraltı sohbetleri diye bir şey yapıyormuş belediye başkanı (asli belediye işleri tam yapılıyor ya bunlar da kaymak oluyor kaymak:)).

Neyse, Aysever bir yerde dedi ki bize, izleyenlere, gazeteciden kahraman yaratmak istiyorsunuz, olmaz, politikacıdan kahraman yaratmak istiyorsunuz, olmaz, bunlardan kahraman olmaz! Elinizi taşın altına koyacaksınız!

Neyse. Bir kez daha neyse.

Babamı hemen her gece rüyamda görüyorum. 

İyi ve aklını kullanan insanları seviyorum. (Blog yazan ve okuyanları ayrı seviyorum)

Aklını kullanmayan ve - veya kötü insanları ellerimle boğasım geliyor.

Dansta lider erkekmiş, yani o kötüyse dansınız iki kişilik kötü oluyormuş. Yeni öğrendim. Bende şans olsa zaten erkek doğardım :p

Buika konserini anımsadım, fuardaki, iyi ki gitmişiz beyefendiyle, o acının sonrasında...  Zaman zaman dünya değiştirmek gerek, merkür olur, jüpiter olur...herkesin gücü yettiğince işte.

On- yirmi kitabı bir arada okuma hastalığım depreşiyordu ki dur dedim kendime.

Don Kişot ve Tanrı Görmüş Köpek bir de Gece Gezen Kızlar'da karar kıldım.

Şöyle şıkır şıkır yazılar yazmak istiyorum buraya yav, neden olmuyor?
Daha önce de paylaşmıştım ama eskimeyecek gibi bu.




              Buika'nın fezayı yırtan sesi muhteşem ama bana fazla geliyor açıkçası :) 




6 yorum:

  1. Sen hep yaz Narda'cım, öyle güzel yazıyorsun ki...:) bu arada bloguna bir süredir uğrayamamışım, şimdi gördüm, başın sağ olsun..:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım, içim kıpır kıpır olsun istiyorum, bu da yazdıklarıma samimice yansısın istiyorum sanırım. Bu aralar toplumca bunaldık aslında. Ondan birçoğu...

      Evet, babamı aniden kaybettik. Sağol.

      Sil
  2. bence şıkır şıkır bir yazı olmuş.

    YanıtlaSil
  3. aaa başın sağolsun , görmedim , yaz dönemi blog biraz sekteye uğruyor ya ondan kelli :( bu memleketin halleri insan da pek heves bırakmasa da kıpır kıpr olsun dilerim iç hallerin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Eylemcigim.
      Hepimiz için aynı iyi dilekler...

      Sil

Ölümü görün yazın bi' şeyler, üşenmeyin :)