7 Mart 2017

BIKTIM ÇEVREMDEKİ KARAMSAR KADINLARDAN

Bu nedir yahu!

Anam, bacım, ablam, teyzem, halam, kuzenim, alt komşu, üst komşu, merdivenci kadın, durakta otobüs bekleyen yaşlı nine bile!


Bi' durun, savulun, şiştim kaldım vallahi, beni mi gözlediniz dertlerinizi dökmeye, karamsarlıklarınızı kusmaya,  kalıplaşmış kötü kaderden çekme öykülerini püskürtmeye? Herkes aynı olacaksa onca yol niye var?

Bana da yazık, hiç düşünen yok; bu hatun bu karamsarlıklarımızı emer de şişip kalır hafazanallah bulaşık süngeri gibi diye! Zaten yaşamaya korkardı, zor açıldı garibim, yanında ıkınmayalım diye düşünecek bir ince ruhlu nerede?


Vicdansız Sabuhalar sizi!




6 yorum:

  1. Aa Narda'cığım sen ne güzelsin öyle...hep gülümse, ya ben karamsarlık konusuna hiç girmiiiimmm:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Yahu karamsarlık çok bulaşıcı be:) nefes almak için küçük hava kabarciklarimi bile yok ediyorlar:*

      Sil
  2. Hep bu resmini koy lütfen, bu arada çok sevdiğim bir arkadaşıma o kadar benzettim ki, onun ismi Zeynep...kulakları çınlasın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zeynep de benim en sevdiğim kız isimlerinden. Tesadüf. Çınlasın çınlasın:)

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Düşünmedim değil. Öyle kolay olmuyor bu isler ama beyim.

      Sil

Ölümü görün yazın bi' şeyler, üşenmeyin :)