22 Şubat 2017

ÂDET YERİNİ BULSUN DİYE TRİP ATMALAR

                                   

Edebiyat - yazarlık atölyelerine merak saldığım dönemlerde, bir anlatıcı demişti ki, edebiyatta değişmeyecek ve hep ilgi görecek iki konu vardır; aşk ve ölüm.

İnsanın tavırları, biyolojik ve ruhî yaşantısı içinde sanırım en gizemli kalanlar yahut kayıtsız kalınamayanlar bu ikisi olduğundan bu ilgi? Ve de her bireyin kişisel tarihinde en baştan, kendine özgü olarak, bir şekilde yaşanacağı için...

İş bu sebeple aşk ve kadın-erkek çifti hakkında yazmaya ve okumaya ister istemez devam edeceğiz.

Bu satırları yazıma girizgah yapmamın sebebi başlıktan da anlaşılacağı gibi, eskiden bizlerin kapris yapmak dediğimiz, şimdikilerin trip atmak dediği "olgu" :)


Geleneksel (fıtri? )[1] kadınlık genleri geç aktive olmuş bir hatun kişi olarak, vakti zamanında kimi beyefendilerin, bana, diğer kadınlara benzemiyorsun sen, triplerin yok, seninle her şeyi rahatça konuşabiliyorum minvalinden "iltifatları" bir yandan hoşuma gitse de içgüdülerim bunun bir Türk kadını için iyi/ normal olmadığını söylüyordu:))

Uzun lafın kısası, artık,  sırf âdet yerini bulsun diye bazı tripler attığım doğrudur. Aslında bunların âdetten ziyade, tıpkı bu blogda birkaç yerde değindiğim klişe ama gerçek mottosunda olduğu gibi, gerekli olduğunu düşünmekteyim:)

Bu tarz triplerden biri de, siz sık sık aramıyorsunuz diye onun da sizi aramakta gevşeklik göstermeye başladığında atmanız gereken triptir. Hiç çekinmeyin hemcinslerim, abartmamak şartıyla elbette.

Örnekleri çoğaltmak elbette mümkün. Siz yine de çoğaltmayın:)

Au revoir canlarım. ( Dipnotu okumayı da ihmal etmeyin bu arada, hatrı kalır bak valla)







[1]  Bu parantezle verilen soru var ya, bambaşka ve bilimsel önemi haiz bir konu ha, onu da kurcalayalım bir yazıda. Yani bu kadınları anlamak gerçekten zor mu, yoksa belli kültürel kalıplarla gelinmiş olmanın sonucu mu bu tripler, kaprisler? Bir de erkeklerin takıntıları var. Onlar da mühim. Şimdi düşündüm de, aslında boş işler bunlar; kervan kendi kendine yürüyor nasılsa:)

7 yorum:

  1. AŞk ve Ölüm gerçekten bitmek bilmez temalar , sanırım hayatın en keskin uçları olduklarından :D incele gerçekten neden parantez içi gerçekten :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Siz saygıdeğer vatandaslarim için söz veriyorum inceleyecem:)

      Sil
  2. Trip atan kadından bıktım,çok yorucu. Zaten olduk 37, homosap olarak geçer geriye kalan ömrüm artık. ( bu arada homosap'ı şimdi ben buldum. Patenti benim biline)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bazen tanık oluyorum Levent, inan ki kadın olarak ben bile yoruluyorum. Öyle saçma şeyler söyleyip yapiyorlar ki delikanliya aciyorum valla. Büyükler ne demiş:Fazla naz âşık usandirir.

      Sil
    2. Bu arada homosap iyiymiş:)

      Sil
  3. "Ne Âdemi ne de cenneti. Havva en çok elmayı sevdi. Elmayı..."

    YanıtlaSil

Ölümü görün yazın bi' şeyler, üşenmeyin :)