28 Şubat 2017

15. KATTAKİ YÜZME HAVUZU

15. katında yüzme havuzu olan bir "residence"da: "Keyifli bir yaşam"... 

Bir reklamdan kulağımda kalan cümle bu.


Keyifli bir yaşam nedir ki?

Gerçekten nedir?

Böyle ultra lüks bir daire ile keyifli bir yaşam sürer miydim?

Öncelikle bunu ister miydim?

İstesem nereye kadar keyfini sürerdim?

Böyle bir konuda zenginlerle aramda yapısal bir fark var mı?

Zenginler diyorum zira param yok böyle bir "daire" için. Mısırlı paşa dedelerimden filan bir miras çıkmazsa olacağını da sanmıyorum.

Ama uzanamadığım ciğere murdar demeyeceğim. Böyle bir daire için fazlasıyla param olduğunu varsayalım.

Evet, öyle bir residence'da oturmak isterdim.

Nasıl bir şey olduğunu görmek için belki. Ama çabuk bıkardım. Zaten insan istediğini elde ettikten sonra hiç istememiş, arzulamamış gibi olmaz mı bir süre sonra? Alışmaz mı?

15. kattaki yüzme havuzunun keyfi (bu havuzun ne kadar konforlu ve ergonomik olacağı da tartışılabilir) ... bu harika, gepgeniş, modern, akıllı sistemlerle donatılmış, aşırı güvenli evin bana vereceği keyif...

Yaşam tarzım gerektirseydi, belki.  Ama çok param olsa böyle bir ultra lüks residence'da değil, bağlı bahçeli, mimari özellikleriyle dikkat çekici, büyük bir  evi tercih ederdim.

Ve tabii ki böyle bir evde oturmanın vereceği keyif ve böbür de bir süre sonra sönecekti.

Bir de lüks ve şaşaayı ayırmak mı gerekir?


*Ülke ekonomisini inşaat sektörüyle ayakta tutmaya çalışan aklıevvelleri anmadan geçemedim, konuyla bağlantısı pek olmasa da. 

6 yorum:

  1. Narda'cığım Mısır'da paşa dedemiz olsa ne iyi olurdu hakikaten:)))))üzülme bizim ailede de yok:))olsaydı da bize hayrı olmazdı büyük ihtimalle:))bu arada ben takıntılıyım yüksek katlı evlerden korkuyorum:( yüzme havuzlarını da sevmiyorum...benim - ah param olsa - şöyle tek katlı, bahçeli, küçük evler. Haklısın lüks başka şey, şaşaa başka şey, şaşaa para çok ama görgü yok bir görüntü sunar:))zevksizlik örneğidir..

    YanıtlaSil
  2. dedelerim arasında köy ağası da var ama onun bile hayrını görmediğimize göre :))))
    Evet, bir ayrım olmalı lüks ve şaşaa arasında...

    YanıtlaSil
  3. Nedense küfür edesim geldi doyasıya,hani yazıda tetiklemedi bunu.Zaten halihazırda bekliyordu. Azınlık olmaktan bıktım,eşya da mana da...hülasa her birşey de. Canım sıkkın,işte öyle... :\

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Et. Emniyet subabimiz o bizim. Anlıyorum seni. Bazen, bazı konularda öyle düşünüyorum ki sorgulamalar tahripkar bir isyana dönüşüyor. Az tutmasam:)
      Hem nen var bakiim, kolunu da sormamistim epeydir?

      Sil
  4. Bende doğa içinde büyük olmasa da rahat bir ev tercih ederdim. Şimdi o 15. kattaki evin havuzu camdan olur benim başım döner mazallah :)
    Şaka bir yana o evi alabilecek birisi iş yoğunluğundan evin tadını çıkaramaz ki.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de kendimi bildim bileli tabiat içindeki evleri severim.
      Hakikaten de, otel gibi kullanacagin bir evin keyfini nasıl sürersin ki.

      Sil

Ölümü görün yazın bi' şeyler, üşenmeyin :)