20 Ocak 2017

Nasılsın ey izleyici?

Şu sağ köşemde izleyici gadget'ı var ya...

Zaman zaman merak ediyorum, ne yapar bu sessiz topluluğun fertleri diye...

Hey, nasılsınız?

Gerçekten nasılsınız? Bu aralar nelerle uğraşıyorsunuz?



Bu sayfanın, naçizane, izlenme istatistikleri de fena değil. Demek ki sessiz bir grubuz. Gizli, sessiz ziyaretlerim çoktur benim de. Fakat blogspotun son güncellemesiyle izleyiciler gadget'ından blog sayfalarına ulaşamıyorum. Bu yüzden yeni okurlara ve bloglarını yenilemiş  okurlara oradan kolayca ulaşamıyorum. Orada sıkıntı var biraz.


 
Neyse, hepinizi seviyorum, ben blog yazan ve okuyan insanları seviyorum. Yazmak ve okumak, yavaşlamanın, durup düşünmenin işaretidir çünkü.

Ve de bu çok önemli ve özel bir şey bana göre.




16 yorum:

  1. Ben dün sağlıkla ilgili bir koşturmacadaydım. Bu yorumu da bilgi olarak vermek istedim -olur a okuyanlar için-

    Çarşamba günü öğleden sonradan itibaren sağ gözümde şimşekler çakmaya başladı. Bunun hayra alamet bir durum olmadığını, retinada yırtık olabileceği ve işin körlüğe kadar gidebileceğini seneler evvel göz sağlığında çalışan bir arkadaşımdan öğrenmiştim. O yüzden hemen bir göz hastanesine kapağı attım. Durumu anlatınca çok detaylı arama tarama yapıldı. Filmler ultrasonlar çekildi ve mercekle bakıldı. Sonuçta retina da şu anda bir yırtık olmadığı belirlendi. Durum şöyle özetlendi bana; göz içerisinde yumurta akı gibi bir madde olduğu, bu maddenin dış çeğere yapışık olduğu ancak yaş almayla beraber -nasıl derimiz buruşuyorsa- bu yumurta akının çeperden bazı noktalardan ayrılıp buruşacağı ve bunun çok sonucunda da şimşek çakmaları ardından siyah nokta ya da iplik görüntülerinin uçuşmasıyla durumun ilerleyeceği söylendi. Şu an bir müdahale yapılamıyormuş. Sadece gözyaşı damlası verildi. Ayrıca 15 dakika 100 defa şimşek çakması olur ve soba kurumunun yağması gibi sıkça bir siyah nokta görüntüsü olursa hiç sektirmeden hemen bir göz hastanesine gitmeli. Sonuç lazerle ameliyat. Bilgilenmek iyidir, gözü kaybetmektense.

    Üşenmedim yazdım, ayrıca sizin ölünüzü görmeyeyim diye vallahi :)))))
    Sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok geçmiş olsun. İnşallah iyi olacak... bilgilenmek de önemli,ben de bilgilendim, teşekkürler. Ben de geçen hafta göz doktoruna gittim; göz kuruluğu için. Lazerli ameliyattan sonra olurmuş böyle. Geçmezmiş. gözlüklerden kurtulmak için olmuştum ama her şeyin bir bedeli var... Sağlık en büyük nimetmiş, onu biliyorum işte.

      Üşenmeyen elleriniz okuyan gözleriniz dert görmesin:)

      Sil
  2. Teşekkürler, seni sormalı. :) Bu izleyici olayını ben anlamış değilim şöyle ki, kimi her yazıma yorum yazan okurum aniden hiç yorum yazmamaya başlıyor. Bu sürekli başıma gelen bir şey. Yani yeni bir şey değil, yıllardır böyle. Kimileri bloğunu kapatıp gidenler.Bazen bir bakıyorum uzun süredir yorum yazmayan birisi yorum yazınca seviniyorum. İşte böyle.. Ben de seviyorum blog yazan, okuyan, üşenmeyip yorum yazan, yoruma cevap bırakan tüm arkadaşlarımı seviyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi gibiyim, iyiyim, iyiyim evet, çok şükür:)
      Ben de öyle birden çekip giden izlediğim bloglara üzülüyorum. Haberli gidenlere de gerçi.

      Saftirik Town'a gelicem bi geniş zamanda:)

      Sil
  3. Ses verip varlığımı kanıtlamak istedim. Yeni izleyicilerdenim. Siz de arada şatonuzdan çıkın lütfen.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa taş mıydı o, evet evet, taş atmışsa biri demek ki, mecazen yani, hıhım, evet:)

      Valla son aylarda eski gezginliğim yok, kabul ediyorum:(

      Sil
  4. Ben kendi adıma fena değilim diyebilirim. İş güç işte.. Bu arada kitap okuyorum ve blogumda nacizane yorumlamaya çalışıyorum :)) Sizde iyisinizdir umarım :))))

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel. Valla sizin blogu da google plus'tan anca buldum :) Memnun oldum tanıştığımıza.

    Teşekkürler, iyiyim. Görüşmek üzere.

    YanıtlaSil
  6. İyi değilim dersem ne yapacaksın :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Derdini söyle derman olayım:)

      Sil
  7. Bende iyiyim Havalar soğuk siz nasılsınız :) Kurslar orası burası şurası derken zaman geçiyor sanırım :) Kar geliyor dediler hala bekliyoruz bakalım kısmet artık :) Görüşmek üzere ....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi olmanıza sevindim. Tanustigimiza da:)

      Sil
  8. Yazışını sevdiğim :)))
    Yaa ben okulu bitirmeye çalışıyorum bu yıl evet hala bitmedi :D
    Ama bitecek gibi ufukta göründü en azından yine de büyük konuşmayım :D
    Benim izleyiciler komple ölü sen ve bir kaç kişi hariç okuyanım var mı şüpheliyim :D
    Bir adet sapığım var onu def etmek için blogu kapamayı dahi düşündüm öyle rahatsız edici tiplerle uğraşıyorum okulda blogum var diyen dilimi eşşek arıları falan sokaymış da diyorum ama Allah korusun öyle işte öperim gözlerinden bir de ellerinden yazan ellerinden :D

    Sen nasılsın asıl?? Yazılarını okuyacağım bir bir.

    YanıtlaSil
  9. Hadi son gayretler:) ölü toprağı serpilmis bloglara:) öpüyorum seni canım.

    YanıtlaSil
  10. şimdi çok iyiyim desem topluma , kötyüm desem kendime ayıp olacak, idare ediyorum da karar kılsak mı :D seviyorum seni ama ben hep buralardayım zaten değil mi :D

    YanıtlaSil
  11. Kilalim kilalim:)
    Hep var ol canım. Sevgiler:)

    YanıtlaSil

Ölümü görün yazın bi' şeyler, üşenmeyin :)