19 Ocak 2017

Devam Edecektim Güya

Şöyle bir geçmiş yılın muhasebesini kendime göre yapacaktım; son yazımda devam edeceğim dediğim oydu... Ne ki sükunet hak getire...

5 Ocakta bu kez burada, İzmir'de, adliyedeki saldırı ile irkildik...

Polis Fethi Sekin'in sayesinde büyük bir katliamın önlendiğini söylediler... Allah rahmet eylesin, Allah razı olsun onun gibilerden...

Olay sırasında bazı genç akrabalarım oradaymışlar; iş için sabıka kaydı filan istemişler, o sebeple... Araba yukarı doğru havalandı, oturdu  abla, camlar hep tuzbuz oldu, çok kötüydü, dediler...

Feybukta, şurada burada kalem oynattık, geçti gitti o da....

Şimdi gündem ne?


Anayasa değişikliği.

Ekranlarda kıyasıya bir mücadele. Sanal âlemde de. Ben sanal âlemden uzaktayım Allahtan. Arada bir bakıyorum yorumdan yoruma başka sayfalara filan geçerek; her iki cenahtan da ne provakatörler, ne troller, ne mankurt kafalar var! Terbiye, saygı hak getire... Bir de öyle sorgulamadan motomot inanmışlar ya da düz mantıkla ilerlemişler ki şaşırıyor insan.

Mesela "Amerika bizim düşmanımız, Amerika da başkanlık sistemini istemiyor, demek ki başkanlık doğru. Net. Budur" diye yorum yapmış birisi.

Tamam, Amerika dostumuz değil, olmasın da. Fakat diplomasi, siyasi taktik, dış politikada uzun vadeli planlama ve buna bağlı satranç hamleleri, şaşırtmacalı vuruşlar ...filan yok mu yav?....kısacası az biraz okumamış, bakmamışlar mı bunlar dünya tarihine ve siyasetine?

Ben mi yanılıyorum yoksa?

Neyse.

Bundan sonra arka arkaya, son zamanlarda okuduğum kitapları paylaşayım diyorum.

Biraz da geyik filan, havamız değişsin azıcık.


Au revoir  blogdaşlar.





6 yorum:

  1. Şu alttaki yorumum bu yazı içindi.sayfanda yayından kalkmıştı zira.

    YanıtlaSil
  2. Evet, yazsak bir türlü, yazmasak bir türlü... Fuzuli'nin o beyiti gibi: söylesem faydası yok,sussam gönül razı değil.
    :)

    YanıtlaSil
  3. nolduk dememeli , ne olacağız demeli , ki daha ne günler görecek bu memleket bakalım D:

    YanıtlaSil
  4. Zor zamanlar bekliyor bizi.

    YanıtlaSil

Ölümü görün yazın bi' şeyler, üşenmeyin :)