23 Aralık 2016

Sevgiliyle Resim Sergisine Gitmek


Geçen cumartesi sevgiliyle bir resim sergisine gittik. Sergi birkaç aydır açıktı ve hep gitmek istiyordu, vaktimiz olmuyordu ya da ben çok yorgun oluyordum.

Bu kez fırça darbelerinden filan bahsetmedim tabii, ne  de olsa bu kez konunun uzmanı oydu. Hatta dalga geçip "Ne kadar güzel bir resim, sanki gerçek gibi!" dedirtmeyen resim kötüdür bana göre dedim:)

Ortak bir şeyden zevk alıyor olduğumuzu bilmek güzel bir duyguydu. Umarım ilerde de böyle olur...

Sergi Folkart Galerisindeydi. Habip Gündoğdu ve Adonis'in Kan Kırmızı adlı sergisi.

Bu arada 18. kattaki galeri de oldukça güzeldi. Firma sahibinden hazzetmesem de böyle bir galeri iyi olmuş.






FOLKART GALERİ ile ilgili görsel sonucu

2 yorum:

Ölümü görün yazın bi' şeyler, üşenmeyin :)