24 Ekim 2016

Hikayeydi Gerçek Oldu


Bir önceki yazımda son öykülerimden birinden parçalar paylaşmıştım. Yazımı okurken gerçekten hasta olduğumu düşünüp telefona sarılan bir dostum ta İstanbullardan aradı sağolsun. Derken bakmış öykünün sonuna doğru benim gerçeklerimle örtüşmüyor, rahatlamış:)

Fakat ne olduysa cumartesi
öğleleyin ansızın bir ağrı saplandı belime. Felç geçiriyorum sandım. İnşallah fıtık filan değildir diye avunuyorum şimdi.

Akşam akşam yatağımda, arkamda çift yastık artı kanepe minderi, oturur vaziyette Oya Baydar okurken yanıma koyduğum kalem kağıda uzanayım dedim. Soluma dönerken acıyla birlikte kalem elimden kayıp yatağın altına kaydı. Doğrulayım derken şarjdaki telefonum çaldı. Telefonu açmak istedim ama kilitlendi. Şarjdan çıkarayım derken yere düştü. Gayriihtiyari eğilirken bir sancı daha. Ettiğim küfrü duyan olmadı neyse ki.

Bundan sonradır ki Jerry Lewis'i filan hürmetle yad ettim:)

Valide sultan da kazılmış kaldırımlarda düşmesin mi aynı gün. Evde herkes hasta konumunda şu an. Hayır, mızmız değilim. Enerjiler kaç zamandır negatif mirim; mızmızlık filan değil yani.

Bir de sevgiliden azar işitmeyelim mi kendine dikkat etmiyorsun diye. Haydaaa.

İşbu yazıyı sinirlerim yatışsın diye yazdım. Devri daim midir, ying yang midir, her neyse, işte onun iyilik, güzellik, sıhhat,seyahat, zevk, bolluk ... parçasının gelmesini şiddetle istiyorum!

                                          



10 yorum:

  1. Öncelikle çok geçmiş olsun ..Bende var sakarlıklar ya sormayın bende kafamı gözümü ayağımı bir gün vurmasam yarın kesin vurum yani :))daha geçende ayağımı vurdum sehpaya bastım küfrü tabii :)) Allah'tan
    evde tek annem vardı :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler. Valla mars mıdır ters olan jüpiter mi bilmiyorum ama aylardır var bi' terslik. Bıkmadım desem yalan olur:)

      Sil
  2. Aaa! Hem sen, hem annen...çok geçmiş olsun ikinize de, şu kas gevşetici ve ağrı kesici merhemlerden mutlaka al, iyi biliyorum çok faydalı oluyor. (aynen yaşamıştım)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Önce inat ettim kullanmadım ama şimdi kullanıyorum. Doktor randevusu da ancak haftaya. Teşekkürler.

      Sil
  3. Ah ahhh bu zamane gençliği.. Seni boş bırakmaya gelmiyor leydim. Hep peşinde dolaşmak lazım.
    ...
    Geçmiş olsun Nardacım. Şimdi daha iyisindir inşallah...Aman dikkat et kendine, biz de tahta kaşıklara odaklanacağız daha :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. E hep senin yüzünden. Boş burakiyorsun beni:(

      Sil
    2. Tef de calariz icabinda:)

      Sil
    3. Sen davul çalacaksın :)) Yav sorumluluklarım çok, çocuklarım çok :)

      Sil
  4. Geçmiş olsun topyekün, karikatürü sevdim :)

    YanıtlaSil
  5. Teşekkür. Karikatürü de gerçeğe dönüştürelim:)

    YanıtlaSil

Ölümü görün yazın bi' şeyler, üşenmeyin :)