5 Şubat 2016

Hastalığım....

Yaklaşık üç yıldır beni sıkıntıya sokan rahatsızlığımın kansızlık olduğu ortaya çıktı iki ay kadar önce. Teşhise inanmadım;
benimle benzer şikayetleri olan anemik baska kadinlarla karşılaşıncaya dek... bayginlik gecirecek kadar hasta eder miydi bu, hem de kilom vs. yerindeyken...
Gerci tedavi surecinde daha da kilo aldim. Egzersizlerime ve diyetime ara vermistim korkudan son iki bucuk aydir... Ne kadar tombullastigimi sevdicegimle yeni cekilen fotograflarimizdan anlayinca ufak bir şok gecirmedim degil:)
Çok şükür yine de. Kasım ayına göre çok daha iyiyim enerjiğim en azından.
Herkese sağlık , şifa ve derman diliyorum Allah'tan...
Au revoir canlarim:)

18 yorum:

  1. Ah kıyamam ben sana Nardammmm... Benim merak ettiğim, bensizlik seni nasıl bu hale getirdi ki ?? Öpüyorum seni çok çokkk...:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa sen beni birakip gezersen boyle oluyorum:(

      Sil
    2. Gezmek mi ? Kim ... Belki Narda'm gelir diye kapıda bekliyorum oysa ..

      Sil
    3. Hımmm geliyorum kırmızı haliyi ser:)

      Sil
  2. Geçmiş olsun, pekmez iyi gelir diye biliyorum yanlış aklımda kalmadıysa, tabii demir hapları doktor zaten vermiştir. Ama o doğal. Amin her şeyin başı sağlık....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim canim. Pekmez her sabah ac karnina.

      Sil
  3. Allah Allah şaşırdım he. Çok geçmiş olsun canım. B vitaminlerin de düşüktür muhtemelen o zaman değil mi? Bir zamanlar benim de sürekli uykum gelirdi resmen yerlerde sürünürdüm bir de öksürük. Gittim dr.a dedi ki sinüzit. Ben şaşkın ördek. Tedaviden sonra kendime geldim. O ne halsizlikmiş meğer... Kilo sorun değil veririrsin gider, yeter ki tedavini aksatma, tekrar şifa diliyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Demek ki ummadigin hastaliklar cikabiliyor bu tip belirtilerden...Valla bayagi kotu olmustum. Tesekkurler iyi dileklerin icin.

      Sil
  4. Çok geçmiş olsun. Kansızlık neredeyse tüm hastalıkların en önemli tetikçisi. Benimde son tahlilde demirime bakıldı ve çok düşük çıktı. Doktorum bir kaç aylık demir ampulu verdi. Bir kaç ay ayda bir o ampulü kırıyorum yağımsı maddeyi içiyorum. İğrenç bir şey ama kanser riskim çok olduğu için demirimin düşük olmaması gerekiyormuş. Şişmanlığın bile sebeplerinden demir eksikliği. Bunu biliyor muydunuz?
    sevgiler canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de pek onemsemezdim acikcasi.ilk testlerde normal cikmisti degerlerim cunku... sana da cok gecmis olsun. Yasamayan bilemez gercekten ne zor oldugunu...

      Sil
  5. Ahh bu kansızlık ahhh. Herkesin mink bir detay sandığı ama aslında hiçte öyle olmayan

    Akdeniz anemisi taşıyıcı yazıyor bunları :) Çekmeyen bilmez, görmeyen inanmaz. Öylesine bir şey sanarlar ve herkes de var bu yaaa derler :( Ama çekmeyen yaşamayan bilmez.

    Yine de ben teşhisin konmasına çok sevindim. Çünkü sen ve çevrendekiler ne olduğu bilince herşey tedavide dahil daha kolay oluyor. Bebekten sonra daha iyiyim ama yine de her an başlayabilir o yüzden tetikteyim.

    Sana da geçmiş olsun. Tez zamanda onunla baş etmeyi her bir detayına kadar öğren ve geçmiş gitmiş olsun :) Kilo verilir ne olacak yavaş yavaş herşey düzene girer

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim
      Gercekten zormus, o bayginlik krizlerini yasayinca anladim.sana da gecmis olsun.insallah kilom da duzelir:)

      Sil
  6. Benim ablam yıllardır nefes alarak yaşıyor. Ne saçma cümle demeyin, nefes almak dışında bir hareketlilik kendisini çok yoruyor. Farklı farklı ilaçlar kullandığı halde pek düzelmiyor.
    Tabi kendisinin tek tip beslendiğini belirtmem gerek. Pekmez, et, peynir yese belki düzelir. Icime annem kaçtı :)
    Sizede çok geçmiş olsun, teşhis konulmuş olması güzel ona göre tedbir alırsınız.

    YanıtlaSil
  7. Ablaniza da gecmis olsun. Dengeli beslenme onemlidir ama:)

    YanıtlaSil
  8. Kahvaltılık yulaf yiyebilirsin, kan yapıcı özelliği ile kiloyu da koruyor. Geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hazır,işlenmiş ürünlere güvenemiyorum ki...

      Teşekkür ederim.

      Sil
  9. kansızlık deyip geçmemek lazım. öyle halsiz bırakıyor ki insanı başka bir hastalıktan şüphelenir oluyorsunuz. çok çok geçmiş olsun...umarım şimdi daha iyisin.

    YanıtlaSil
  10. Gerçekten öyle
    Biraz daha iyiyim. Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil

Ölümü görün yazın bi' şeyler, üşenmeyin :)