28 Ocak 2016

AJAN KİMLİK KARTI

Geçenlerde aklıma geldi: İnsanlar galiba tekrar çocuk olmak için anne baba oluyorlar...

Böyle düşünmemin sebebi tatillerde bize gelen yeğenlerim.


Onların hayal güçleri, binbir türlü oyunlar kurmaları, bu oyunların, onlar büyüdükçe içerik ve gelişmişlik açısından değişip gelişmesi, yine de o çocukluğa has merak, hayal gücü, inat ve ısrarla istemenin olması...

Onların oyunlarına katıldıkça gençleşiyorum. Küçük paşamızın "Hala, ben Bambıl Bi olacağım. Sen de diğeri olur musun lütfen ricasına uymamak mümkün mü? Sonrasında gelsin zindanlar, gitsin ejderhalar :)


Ya da ergen adayı prenseslerin "Teyze makyaj ve defile yapalım mı?" diye gece gece ortalığa düşüp bütün gardırobu boşaltıp etrafı dağıtmalarına izin vermeyeyim mi güzel kalplerini kırma pahasına?

Onların, bu devrin çocukları olarak, bilgisayar ve cep telefonu, tablet gibi şeylerin dışında da oyuna ilgi duyuyor olmaları ve hayal güçleriyle yeni oyunlar üretmeleri ise ayrı güzel bir durum.

Onları izlerken, oyunlarına katılırken ya da oyunları için istedikleri yardımı yaparken ben de mutlu oluyorum, güzel bir enerji kazanıyorum... Bazen yorulsam da...

İşte bu oyunlarından son ürettikleri de aşağıda. Başkan olarak beni seçtiler ve gün içinde iki gizli görev bile verdim bücürlerime :)



Fikir büyük cadımdan çıkmış, bilgisayarımı ödünç istedi. Tasarımın küçültülmesinde benden ve dayısından ufak yardımlar aldı. Printer'dan çıktı alındı ve pvc kaplamaya gönderiş... Bir önceki gün elle yapılan ve şifre okutucuları da kağıttan olan oyunun geliştirilmiş hali:)

Çocuklarıyla oyun oynamaya vakit ayırmış ve onlarla çocuk olabilen kız ve erkek kardeşime de ayrıca övgülerimi yolluyorum. Afferim onlara:)




6 yorum:

  1. Yeğenlere oyuncak almakta böyle bir şey olsa gerek. Zahirde kendimiz oynamaya utandığımızdan veya enerjimiz kalmadığından onların oynamasıyla mutlu oluyoruz.

    YanıtlaSil
  2. Benden de tebrikler ve alkışlar anne babalarına ve de halalarına teyzelerine.. :)
    anne babaları çocukları ile iyi vakit geçirmişler belli.
    çocukları ile oyun oynamaya vakit harcayan tüm anne babalara selamlar olsun..
    veriyorlar tabletleri , telefonları çocukların ellerine. yeter ki sessiz ve uzak dursunlar..
    sonra bir sürü sağlıksız ruh gibi çocuklar. iletişim kurulamayan, konuşulamayan. çok yazık..
    baştaki sözün çok ilginç. galiba haklısınız valla. insanın en mutlu dönemi çocukluğu. sürekli çocukluğa dönme arzusu var. çocuk sahibi olunca bunu bir nebze yaşıyor gibi oluyor insan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cocukluk cok onemli. Onlari kirip dokmeden en ozgur haleriyle buyutmek gerek diye dusunuyorum.Yorumun icin tesekkurler.

      Sil
  3. ahahaha ajan kimlik kartları çok güzel olmuş, bayılırdım yeğenlerimle oynamaya, kızla kuaförcülük oynardık, kuaföre isim de bulmuştu hala hatırlıyorum: Elma Kuaför. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay ne guzel ad bulmus oyle; Elma kuafor.:) yegenlerin sevgisi baska:)

      Sil

Ölümü görün yazın bi' şeyler, üşenmeyin :)