10 Aralık 2015

YÜZÜNDEKİ NUR

Yüzünde nur kalmamış derler eskiler.

Kafasındaki tilkiler, karnındaki kurtlar mı, varoluşşsal debelenmeler mi...Kibirse aynı kibir...




Dün gördüm yıllar sonra. Yüzünde hiç nur kalmamış.

Bir de...

Her günün sonunda yaşlanıyoruz evlatlarım. "Ego level"'ları düşürmemiz lazım, üç günlük dünyada.

Dün birlikte denize karşı çay içtiğim dostum birden bir şey söyledi: Neden onlar gibi kibirli değilsin?

İşin ilginç tarafı, bunu sitemli bir tonda söyledi, keşke olsaydın gibi bir anlamda. Birden bir şey diyemedim ama yarın elbet sorarım ne demek istediğini...

Keşke göründüğümün yarısı kadar kibirli olabilseydim.

Yaa canlarım

Bu da böyle bir anımdır işte:)

Bu aralar çok kişisel yazıyorum galiba, tamam kitap kurtları, en kısa zamanda Şule Gürbüz gelecek buraya, sakın kaçırmayın :ppp


Bi dakka bi dakka gitmeden şunu da bi' dinleyin tamam mı :)

Şu dağlar kömürdendir, giden gün ömürdendir



10 yorum:

  1. Her kimse o söyleyen kişiye sormak isterdim kibirli olmanın ne faydası var ki? Yani kimseye bir faydasının dokunduğunu sanmıyorum:))Tam tersine insanı çok itici yapan bir özellik....giden gün ömürdendir doğru ...:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herhalde mütevazi olan bu dünyada kaybediyor demek istedi, bilmiyorum :))

      Sil
  2. ne güzel sözmüş bu.şu dağlar kömürdendir, giden gün ömürdendir.
    hımm demek varoluşsal debelenmeler de nur bırakmıyor. bu debelenmelerden kurtulmalı demek ki. ama nasıl? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vallahi, serzendiğim adam pek bi' alim, pek bi' filozof takılmakla ömrünü heder etmekte. Gördüğüm bu. O yüzden öyşe şey ettim:))
      Hayat kısa, iyilikle geçirelim yeter, derin düşünürsek işin içinden çıkamayabiliriz, benim şimdiki düsturum budur efem:)

      Sil
    2. Ha, o türküdür, dinlemedin mi? :)

      Sil
    3. ya link te vermişsin. :) nasıl dikkatimden kaçmış. işyerinde müzik linkleri açılmadığı pas geçiyorum genelde orayı. hayal meyal hatırladım bu türküyü.

      Sil
    4. Evde benim için bir kere dinle o zaman lütfen:)

      Sil
    5. :) tamam mutlaka dinleyecem.

      Sil
  3. Nasıl etkileniyor insan geçen günlerden , en çok karşındakinde farkediyor yaşlılığın izlerini ...Bir de kibir , ah herkes mi yarattı küçük dağları ?

    YanıtlaSil
  4. Galiba öyle. :) bir de ben en çok yegenlerime bakınca anlıyorum yaslandigimizi... daha dün bebektiler bugün teog sinavlarina hazırlanıyorlar. ...

    YanıtlaSil

Ölümü görün yazın bi' şeyler, üşenmeyin :)