28 Ekim 2015

Bilogculuk öldü diyolla ?*



Eski tadı yok evet ama alışkanlık mıdır gerçek yazarlığın isbatı mıdır devam ediyoruz bir şekilde.




Rui Palha


Birkaç arkadaşımın "tehdit ve cebriyle" bir instagram hesabı açtım,( evet, yeni!) burası kalabalık, Türkiya'nın genç, adaleleli, atletik, bombastik nüfusu burada, buraya gel, neşemizi buluruz filan da dediler işte.

Baktım, bir ara tumblr kullanmıştım, oranın kullanışını hatırlatıyor. Kalbe tıklıyosun, aha da sana yorum oluyo. Uzatan yok.  Nerede o uzun uzun yazılan canım yorumlar, yorumcular :p

Twitter nanesine iki aydan az bir süre katlanabilmiştim. Instagram zillisiyle ilişkimiz nasıl olacak emin değilim. İlk göz ağrımızdan vazgeçmeyiz yine de. Endamı yeter be blogcuğumun :p


Her şey bir yana, bu sanal alemler de bir gün eskiyecek değil mi? ( Hatta eskidi bile.) Bazı Fransız aydınlarının iddia ettiği gibi (ben duymadım, ettiler dedi bir arkadaşım :p)  kağıt- kalem devrine dönülmez belki ama ilk zamanlarki şaşaası ve hayretengizliği yok galiba.


Neyse.

Bir şenlik falan olsa da havamızı bulsak, iki eğlenirdik şunun şurasında. Bloglar mı sıkıcı oldu benim mi havam bozuk bilemedim şimdi :)


* Bu minvalde yine bir şeyler karalamış olmalıyım vakti zamanında.

12 yorum:

  1. Ölmese de can çekişiyor. O kadar çok arkadaşım kayboldu ki, ortadan. Sessizce gittiler. Birkaçı her gün facebooktalar:) Gerçek şu ki, facebook ve twitter blog dünyasının düşmanı:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de severek takip ettiğim, burada yorumlarını özlediğim pek çok kişi artık yok...Blog, diğer sosyal mecralar içinde en yavaş olanı sanırım. Uzun içerikler koyabiliyorsunuz ve etkileşimi de biraz zaman alıyor. Bu yüzden daha "hızlı" mecralar revaçta olabilir...

      Sil
  2. Yazmanın modası olur mu?
    Blogların modası geçti diyorlar.:))
    Belki biraz samimiyeti kaybolmuştur, ama burada ki huzuru hiç bir sosyal medya platformunda bulamıyorum ben :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Galiba, her blogcu "yola beraber başladığı" blog grubunu zamanla kaybediyor ve bu durum biraz hüzün yaratıyor :)
      Moda diye yazanlar zaten çok kısa sürede bırakıyorlar yazmayı...

      Buradaki huzur yukarıdaki yorumda bahsettiğim nispeten yavaşlıktan ve blog yazanların yaş ortalamasından (bence 30 ve üzeridir) kaynaklı sanırım. Evet, diğer mecralara göre gerçekten huzurlu :)

      Sil
  3. Her şeyi büyük bir hızla tüketiyoruz :) Sadeligi özlüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayat bir curcuna olup çıkmış. Yansımaları da öyle.

      Sil
  4. Çok sevdiğim bloglar bir bir bıraktılar, sanki tek kalmış gibi hissediyorum ara ara ama işte ne olursa olsun yazmak gerek.

    YanıtlaSil
  5. İşte o eski tadı yok:)

    YanıtlaSil
  6. İşte o eski tadı yok:)

    YanıtlaSil
  7. aa aşkolsun Narda'cım, buranın yeri bir ayrı ama..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle ki bırakamıyoruz bir türlü :)

      Hem hala senin gibi blogdaşlar varken bırakılmaz. Az olsun öz olsun, iyidir :)

      Sil
    2. Bilmukabele Narda'cım, teşekkür ederim:))

      Sil

Ölümü görün yazın bi' şeyler, üşenmeyin :)