13 Eylül 2015

Biraz da Mahsus yazmadım...

Seçimlerden sonra "birden" başlayan ve alevlenen terör hakkında...

Yeterince üzülüyor ve küfür ediyordum zaten gün içinde, bir de burada gereği yok diye düşündüm...

Haber, yorum, tartışma programı vs... hiçbirini izlemedim doğru dürüst. Hastanedeydim zaten çoğunca....Gerek de yok. Başta sosyal medya olmak üzere hiçbir habere kendim ya da çok yakınım tanıklık etmedikçe inanmıyorum artık. 


Hem zaten temel birkaç şeyi bilmek yeterli bence:


* Pkk bir terör örgütüdür ve silah bırakmadıkça bir barıştan söz edilemez.

*HDP, terör örgütüyle olan tüm bağlarını kesmedikçe ne demokrasinin ne de bir barış sürecinin muhatabı olabilir.

* Barış süreci diye bizi umutlandıranlar "andaval oldukları" için aldatıldılar, Pkk bu garibanları aldattı ve bu arada silah depoladı(!)

* İnsanlarımız hala ve hala oturup kendi başına düşünmekten aciz, kendininkinden farklı fikirleri dinlemeye bile tahammülü yok, provokasyonlara açık,  etnik kimliklerimizi biz seçmiyoruz, Kürt ya da Türk olmayı biz seçmedik, ama insan olmayı seçebiliriz.

*Maalesef Türk ordusu bağımsız değil; sınırlarımızın dışına bir F16 ya da İHA göndermek istediğinde Amerika'ya haber vermek zorunda. Artık Amerika keyfine göre bu bilgiyi kimlerle paylaşırsa...


* Şehitliğin kutsal bir mertebe olması ile sadece gariban çocuklarına ait bir mertebe olması arasındaki bağı ise henüz açıklayamadım! 



Doğrudan siyasete, siyasilere girmiyorum bile; toplum olarak biz "adam" olmadıkça, insana değer vermediğimiz sürece, adam gibi değerlerimiz, insan için kanunlarımız, politikalarımız olmadıkça yönetici diye ortaya çıkanlar da böyle kara günlerde dahi birbirleriyle didişen akbabalara benzerler işte.

7 yorum:

  1. Ah Nardacım bugünlerde hepimizin içi kan ağlıyor, inşallah sihirli bir değnek değer de herşey düzelir demekten başka ne gelir elden... hastanadeydim demişsin bir sorun yoktur umarım? sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Babamın refakatçisi olarak bir ay kadar hastanedeydim canım...

      Sil
  2. Tek bir şey hariç aynen katılıyorum, kalemine sağlık.
    Katılmadığım şey şu: PKK bunları (hükümeti) kandırmadı, pkk'nın asla silah bırakmayacağını biliyorlardı, bile bile sırf toplumu ' Tayyip pkk yı hizaya soktu, terörü bitirdi bak şehit gelmiyor, analar ağlamıyor' diye kandırmak için göz yumdu. Yani kandıran Tayyip. E, 10 milyon okuma yazma bilmeyen olursa kandılar tabii.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben zaten parantez içinde yazdım; ironik olarak. Aldatılmayı kabul ediyorlarsa ancak andaval olabilirler böyle bir durumda. Aksini sen yazmışsın, ben yazmaya bile utandım açıkçası... Yahu, ülkeyi yönetiyorsunuz, (dünya lideri!) sizin göreviniz bu değil miydi be, aldatılmak, kandırılmak ne!

      Sil
  3. Çok net bir özet. Aynen katılıyorum. Düşünmeyi öğrenmedikçe ikiye ayrılacak bir şey bulduracaklar bize. 80'de sağ-sol, 2015'de türk-kürt.

    YanıtlaSil

Ölümü görün yazın bi' şeyler, üşenmeyin :)