31 Ağustos 2015

Sen ne güzel şeymişsin

hayat,
sen ne güzel şeymişsin
saklamasan kendini bizden...

Babam evde bakım hastası olarak taburcu edildi 35 günün ardından. Yapmamız gereken şey, tekrar acillik olana kadar elimizden geldiği kadar bakmak.... Burundan mamayla besleniyor, yürüyemiyor, konuşma kabiliyeti yok denecek kadar, bilinç de nadiren açık...

Ne çok şey var bu 35 günün içinde anladığım,anlatmak ya da öykülemek istediğim....

Bırakalım bunları.



Hece Eylül sayısında küçük  bir yazı-notum daha yayınlanıyor, yazmaya uzak kaldığım son üç-dört aydan sonra iyi oldu bu.

Bırakalım bunları da.

Birkaç saatliğine kendimize ayırdığımız vakitte İzmir enternasyonel fuarına gittik.
Yöresel yemekler stantlarında yemekler her zamanki gibi berbattı.
Lunapark çocukluğumdaki gibiydi...
Güzel bir karma resim sergisi vardı. Yeğenim ve kardeşim acele ettiklerinden istediğim kadar vakit ayıramadım ama resimseverlere tavsiye ederim. Rus, Fransız,Kazak,Türkmen, ve Türk sanatçıların eserleri var bu sergide.








17 yorum:

  1. Çok geçmiş olsun babana....gerek annem, gerek babamın yaşlılıklarından biliyorum, yaşadıklarınızı çok iyi anlıyorum:( Allah sana ve tüm ailene yardımcı olsun, babana acil şifalar...:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, şimdiden bunaldım,içten gelen her duaya ihtiyacımız var...

      Sil
  2. bu arada senin yazıların panelime düşmeme sorunu yaşıyorum....umarım düzelir....düzeltmek için bir şeyler yaptım bakalım bekliyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah düzelmiştir :)

      Sil
    2. Düzelmemiş yaa :( gizli blog olarak görünüyorsun :))
      neyse ben de oradan tıklıyorum...

      Sil
  3. Çok geçmiş olsun , Allah acil şifa versin babanıza ve tüm hastalara...

    YanıtlaSil
  4. Çok geçmiş olsun. Zor günler olmalı. İyilikler bol olsun ki dirayet versin umarım.
    Selamlar,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok zor...Hasta ve kendi hayatımız arasındaki dengenin kurulması gerek Aze'ciğim...

      Sil
  5. Babanın eve dönmesine sevindim canım. Umarım her geçen gün daha iyi olur. Sergi ve fuar ? Mümkünse evde oturayım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dün gece gene acildeydik. Allahtan hastanede yatması gerekmedi.

      Sen evde oturacaksan gel bende otur. Kahve falı bakarım sana :)

      Sil
  6. Yorum yazmıştım ama gitmedi mi acaba? Bir, iki gün oluyor yazalı...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eskisi gibi vaktim olmuyor hemen bakıp cevaplamaya.

      Blogun varlığını unuttuğum zamanlarım oldu:(

      Özlemişim ama yazmayı ve blogdaşları.

      Sil
    2. Anlıyorum seni, ben de biliyorsun epeydir yoktum, işte birkaç yazıdır ki, geri döndüm ama bloğun çok tadı kaçmış, çoğu arkadaşım yazmayı bırakmış:(

      Sil
    3. Az önce bir arkadaşımla telefonda konuşuyorduk, o da aynını söyledi... aynı zamanda yazmaya takip etmeye başladığımız bloglarda da yazı bir şekilde hayatın gerisine düştü sanırım, o yüzden... Ama blogların yeri sanal alemde başka...

      Sil
  7. çok çok geçmiş olsun , hayat yoruyor böyle zamanlarda her zamankinden fazla...

    YanıtlaSil
  8. Hem de nasıl... Sakin, yolunda, tembel akarken hayat birden tokadını çarpıyor yüzüne...

    YanıtlaSil

Ölümü görün yazın bi' şeyler, üşenmeyin :)