23 Ağustos 2015

KİM ÇEKER BENİM KAHRIMI?

Bloguma bu yazıyı
Sizlere bu yazıyı
Evrene bu yazıyı
Allah'a bu yazıyı
...
Bir hastane köşesinden ve cep telefonum aracılığıyla yazıyorum.
Gayet sağlıksız bir yazı olabilir yani.
....
Durum bildirimi sona erdigine göre hal beyanına başlayabilirim.
....

Yan yataktaki Zülfü amca akciğer kanseri imiş. Karısına hiç rahat yok, hele de geceleri. Babamin hastaneye "düşmeden" önceki eziyetleri aynen... Isteyerek öyle davranmadigini anlasam da nasıl kiziyordum babama.
Oysa az önce annemle refakatçi değişimi yaparken öğrendim ki gözlerini açmış ve "Sakın üzülme, üzülme" demiş ona.  35 gündür ilk kez böyle bir şey söyledi.  Kırmızı gözlerle ayrildik annemle birbirimizden.
Alıştım saniyordum ama alisamamisim demek ki.

Ve kafamdan geçen bir sürü şey...Hayat devam ediyor ve edecek.

Yatagimda yatmayi özlemişim.
Öykü yazmaya oturmayi
Okumayi rahat bir kafayla...
Uzun uzun yürümeyi...unutkanligimin ayyuka çıkmadığı zamanlari:"Kafa olmuş bi' milyon..."
İşte tam burada ülkemin kan gölü  durumu -sansurlu-haberleri izledikce... terörün guclenmesine göz yuman yonetime lanetle karariyor dualarim.

Oysa

Hayat kısa,  kuşlar uçuyor. Balıklar var sularda.
Kapucin maymunlari fink atiyor bilmedigimiz ormanlarda.
Bir adam bir kadının kulağına eğilip "seni çok seviyorum biliyor musun" diyor.
Kadın bunu en başından beri biliyor ve susuyor.

Kadın hayatin mükemmel ve adil olmadığını artik biliyor.

Kısa olduğunu da.

Biz de öğreniyoruz ve  kabul etmeliyiz bazı gerçekleri...
Bir Adam Martinakis heykeli. ..



10 yorum:

  1. Acil şifalar ve gönül ferahlığı diliyorum. Sağlıcakla...

    YanıtlaSil
  2. Allah sabır versin.. zordur refakat işi...
    bu günlerde geçip gidecek...4-5 yıl önce kardeşim ailesiyle birlikte ağır bir trafik kazası geçirmişti. ben de aylarca refakatçi kalmıştım. çok zordu ama geçti bitti işte.. hayat böyle şeyler de getiriyor bazen...
    acil şifalar.. bir an önce hastaneden kurtulma dilekleri ile selamlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah ah...İnşallah...Teşekkür ederim, bu süreçte arayıp sordun hep... geçen hafta taburcu oldu ama hala aynı riskler ve geri dönüş riski var...

      Sil
  3. Canımm babacığına acil şifa diliyorum :(( ahh nasıl zor şey iyi bilirim. Rabbim yar ve yardımcınız olsun. İnşallah tez zamanda iyileşir de siz de normal hayatınıza dönersiniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolasın. İyileşme beklemiyor artık doktorlar... gittiği yere kadar diyorlar üstü örtülü...

      Sil
  4. offf ne zordur ama ne olur sabır....Allah şifa versin, inşallah doktorlar yanılsınlar iyileşsin...
    aminnnnn

    YanıtlaSil
  5. sabır da yetmez bazen ama , sabırsızlık ta fayda etmez , hani bütün bu bekleyişler sonlansın derken , ne olur diye yalvarışlarımız olur , öyle işte , bazen en çok üzüldüğümüz anlarda hafifi bir gülücük durur dudaklarımızda , Allah acılarını göstermesin , sizlere de kolaylıklar dilerim.

    YanıtlaSil
  6. Teşekkürler.... alışmaya çalışıyorum...

    YanıtlaSil

Ölümü görün yazın bi' şeyler, üşenmeyin :)