4 Kasım 2014

Peşimden koşanlar nerde hani :)



Sevgili blogger dostum Eren’den bir ödül geldi.  Severek okuduğum bir blogun sahibesinden gelen bu ödülü almamak ve mim zincirine katılmamak olmazdı. (Bu arada şu anda kullandığım klavye İngilizce olduğu icin yazmakta zorlanıyorum. Hatalarım olursa affola)

Bu güzel insan burada mukim efendim: http://okumagunlugum.blogspot.com.tr/

İlgili yazı da burada. Merak ederseniz : http://okumagunlugum.blogspot.com.tr/2014/10/blog-odulu.html


Efenim ödülü alınca kurallarını kabul etmemek olmaz. Bu yüzden ödülün resmini ekleyip sevdiğimiz bloglardan 3 ila 15 adedini ekliyoruz. Bu son madde epeydir aklımda olan bir şeyi yapmaya başlamamı sağladı : İzleyiciler sayfamı güncellemek.



İlk izleyicilerim ki benim de coğu ilk izlediğim bloglardı, bir kısmı da blogsuzdu; kimi blogunu kaldırmış, kimi aktif, değil kimi başka  adreslere taşınmış, kaybolmuş, kimi davetli okuyucuya acık olmuş kimi format değiştirmiş reklam blogu olmuş... Açıkçası üzüldüm. Zamanı geçmiş de harabe olmuş sarayları görmüş gibi tuhaf oluyorum onları görünce.
Benim ödül listem ise Buralarda Güzel Şeyler Var başlıklı gadget'ımda:) Aslında listeye eklenecekler var ama şu anda buna vaktim yok. Başka bir yazıya artık.


Not: Ankara'ya ilk gördüğümden bu yana ısınamadım. Belki de her ne zaman gelsem hastalandığımdandır?



Eski de olsa yeni de mimarisini sevemedim bir türlü : sefertası gibi ve yüksek ve beton apartmanlar...





















Bu arada başlığa konu olan şarkı:https://www.google.com.tr/url?sa=t&source=web&rct=j&ei=gUhZVMTxHNKS7AaN_IDoAw&url=http://m.youtube.com/watch%3Fv%3Degp-Dj4jJn8&ved=0CBwQyCkwAA&usg=AFQjCNEBcj-GsTZqAKv8d320BTG7bKqzHQ&sig2=EK3ly4o736ldXL95wwWvmg

12 yorum:

  1. Bu şarkı nereden aklına geldi Narda :)) Sabah sabah duygusal bir fırtınanın içinde buldum kendimi...
    Geçmiş olsun, umarım iyileşmişsindir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :p gelir benim aklıma.
      Sorma ya cok kotu fena grip oldum. Kac gündür dışarı adım atamiyorum.izmirin toprağını opucem gelince:)

      Sil
  2. Nardacım çok naziksiiin çok teşekkür ederim, sevgiler:)

    YanıtlaSil
  3. Çok geçmiş olsunnnn..İzmirime hiç bir yer benzemez....sevgi ve dostlukla...

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim . Biraz bakımsız olsa da İzmir güzel beya :)

    YanıtlaSil
  5. teşekkür ederim ki :D oluyor öyle bloglarda gelenler, gidenler :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazı bloglari özlüyorum ama.
      Reca ederim:)

      Sil
  6. Hımm bakalım biz de şu güzel blogları keşfetmiş olalım sayende. Ayrıca da tebrik ederim ödülünü ;)

    YanıtlaSil
  7. Tabii ki :) Teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  8. Narda iyi ki varsınız. Sevgiler.

    YanıtlaSil

Ölümü görün yazın bi' şeyler, üşenmeyin :)