1 Ekim 2014

Enteresan oluşlar...

Bazı insanlar sen daha ne olduğunu anlamadan hayatına giriverir. Sudan bir sebeple, öylesine. Yanından geçerken dönüp bakmayacağın birini, "Biz bununla asla uyuşmayız" dediğin birini, kısa bir zaman sonra arkadaşın, dostun, sevgilin oluvermiş bulursun. Bazı konularda taban tabana zıt olsanız bile o dostluk, arkadaşlık sürüp gider her nasılsa...



Aklının ucundan bile geçmeyen, oluveren, süren şeyler......Düşününce ilginç, hatta tuhaf geliyor...






Urla- İzmir... Nedir bu insanoğlundaki mimesis merakı? İlla o fotoğraf çekilecek, geçip karşısına otursan ya fotoğrafıyla uğraşacağına!

11 yorum:

  1. sonra seni o sudan sebepleriyle boğarlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa, Serkan hayattaymış :p

      Sen muzdaripsin anlaşılan bu konuda :)

      Sil
  2. zıtların uyumu daha ahenkli oluyor bence de...Belki de daha kıymetli , bilemedim şimdi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eylemciğim, ben de bilemiyorum, o kadar insan tanıyorsun,seviyorsun ama kalıcı olan hiç ummadık biri olabiliyor :)

      Sil
  3. Valla bana da tuhaf geliyor. Oluyor böyle şeyler gerçekten de.

    YanıtlaSil
  4. Ben birisinden ilk anda hoşlanmazsam, sebebini bilmediğim halde ilk görüşte o kişiye karşı (kadın olsun erkek olsun) böyle itici bir duygu, bir negatiflik, bir soğukluk duyarsam, içgüdülerim 'uzak dur' diye şarkı söylerse sanki, inan mutlaka eğer bir şekilde sonradan samimiyet kursam dahi beni yanıltmıyor, samimiyet kurmuşsam kurduğuma kuracağıma bin pişman oluyorum. :)

    YanıtlaSil
  5. İlk anda kalbinizin hoşlanmadığı biri olursa ondan uzak durun der Hz. Ömer... Benim dediğim daha çok nötr bir halde olmak karşındakine karşı...

    YanıtlaSil
  6. bazı yolların kesişmesi evet gerçekten enteresan oluyor bazen, bu arada fotoğraf konusunda yazdığına da sonuna kadar katılıyorum, en çok gördüklerimden biri her yanından geçişte 'en güzel kız kulesi fotoğrafı benimki olacak' edasıyla cep telefonundan kız kulesi çekme yarışı mesela :))

    YanıtlaSil

Ölümü görün yazın bi' şeyler, üşenmeyin :)