7 Mayıs 2014

37 demekten hiç hoşlanmıyorum


Ve yalnız olmaktan.
Doğru.

Ateş düştüğü yeri yakar, bu da doğru.
 

Ne kadar sempatik ve empatik de olsa, insan kendi başına gelmedikçe başkasının derdini tam olarak anlayamaz ve paylaşamaz. Nasreddin hocanın bana damdan düşeni getirin demesi gibi...

İnsanın, hepimizin, yaşlanan, hastalanan ve her gün ölümüne yaklaşan birer mahluk olduğunu  fark edip kabullendiğim an biraz daha ferahladım galiba. Galiba.

Anamızın karnından derviş doğmadık, n'apalım... Anca anlıyoruz bazı şeyleri, bazı şeyleri anca uygulayabiliyoruz, kendi başımıza geldikçe içselleştiriyoruz, acizliğimizle,cesaretsizliğimizle,bencilliğimizle yüzleşiyoruz, ahkâmlarımızın sesini kısıyoruz, önyargılarımıza set çekiyoruz...

Carpe diem dostlar, carpe diem...

Ve şükür...

 

20 yorum:

  1. Yoksa senin doğum günün mü, artık 18 ine bastın reşit oldun öyle mi :)
    Bende kabullenmekten ziyade, son yaşadığım rahatsızlık nedeniyle bir panik hali zuhur etti ki sorma gitsin.. Ama yapacak bi'şey yok, kabulleneceğiz, kabullenmeliyiz ..
    Hayat öyle ya da böyle devam ediyor, onun için carpe diem ...Ve mutlaka Dum Spiro Spero :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hı hı, 18'imden 1o gün aldım:)
      Latince ha, iyi ki wiki var:) güzelmiş, while i breathe, i hope...

      Sil
    2. Ne yaparsın ruhum, insanlarla anlaşmak için bir dil yetmiyor :)

      Sil
  2. Güzel yaşa..!
    Sevenlerinle ve sevdiklerinle..Sağlık,huzur ve mutluluk içinde..:))


    YanıtlaSil
  3. Sizin matematiğiniz zayıf sanırım. 35'i yukarı geçmiyor sizlerin yaşı diye öğrendik biz hep. :))) Nice güzel seneleriniz olsun efendim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten ben hala o mühendislik diplomasını nasıl aldım şaşıyorum kendime :) Mersi efenim.

      Sil
  4. 37 yaş tacını( bir yıl önce 37 yaşını "içselleştirmiş" biri olarak sana takıyorum:) kraliçeler gibi 37. yaşını yaşa:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu açıdan baksaydım tam bir ay önce giyerdim bu tacı :) Teşekkürler. Umarım...

      Sil
  5. nice nice güzel yaşlaraaaaaaa

    YanıtlaSil
  6. damdan düşeni getirin özellikle 30 dan sonra gerçekten dank diye çarpıyor:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 30 bu kadar sancılı olmamıştı, 35 kötüydü, 37 daha kötü :) Bir aydır alışmaya çalışıyorum :p

      Sil
  7. Nice yıllara. Aynı yaştayız...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, dostlukla güzel zamanlara o zaman...

      Sil
  8. İyi ki doğduun Narda, mutlu yıllar sanaa:)

    YanıtlaSil
  9. canım benimmm doğum günün kutlu olsunn:) Sağlıklı,mutlu,huzurlu,şahane yıllar geçirmeni diliyorum.her şey ama her şey gönlünce ,dilediğin gibi olsun.Mutlulukların en güzeli senin olsun..

    YanıtlaSil

Ölümü görün yazın bi' şeyler, üşenmeyin :)