19 Mart 2014

7'NİN KUTSALLIĞI HAKKINDA / ÖNYARGI


Ortaokulda bir GKY dersimiz vardı: Güzel Konuşma ve Yazma. En fazla 7 alırdım o dersten. Türkçe,edebiyat hep 10 olurdu ama 3 yıl boyunca bu lanet kompozisyon dersinden 7'den yukarı not alamadım. (Yazdıklarım da kusursuz gelirdi bana hani.)




                                           ÖNYARGI

Yeni farkına vardım. Nedense yeni yeni tanıştığımız "bazı" blogger arkadaşların hakkımda bir önyargısı var. Bunun ciddi yazılarımdan- üslubumdan kaynaklandığını sanıyorum? Yanılıyorsunuz efem. Bilgisayarda oyun oynarım. Hem de iki-üç saat oynadığım olur. Maalesef  :)

6 yorum:

  1. Ne tür bir önyargıları var acaba?
    7 sayısını severim. 77'liyim. 7 ile biten senelerim iyi geçti genelde. Böyle saçma ayrıntılar.

    YanıtlaSil
  2. çok ciddi biri olduğum gibi sanırım :p

    benim kutsal sayım 9 :)

    YanıtlaSil
  3. ama siz çok ciddisiniz kuzum. yalansa yalan deyin lütfen ama lütfen :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. "Nayır, nolamaz, yalan!"

      demek döndünüz, günlüklerden dışarı, sessizce bekledik efem:)

      Sil
  4. Döndüm, denilemez aslında. Benim eve bir müteahhit talip oldu. Evi yıkıp 5'er katlı 2 blok yapacakmış. Sana da 2 daire veririm,dedi. Yok, dedim. Yoktan anlamadı, inat etti. Mafyayı musallat etti başıma.Evden çıkmak zorunda kaldım.Şimdi ara sıra gelip bakıyorum eski günlere. Bilirsiniz, komşularımı severim :)

    YanıtlaSil

Ölümü görün yazın bi' şeyler, üşenmeyin :)