7 Ocak 2014

Uzun ve ciddi yazılar neden bloglarda okunmaz?


Çünkü hayatın getirdiklerinden o kadar bunaldık ki kaçış arıyoruz.

Hiç değilse sanal alemde unutayım, gülüp geçeyim, rahatlayayım diye düşünüyor çoğu insan.

Haksız da sayılmazlar hani. Son zamanlarda ben de öyle yapıyorum.

***


Bir insanın ya da zümrenin kötü yönlerini görmeye başladığında iyi taraflarını göremezsin. Sevgilin, akraban, iş arkadaşın, patronun ya da şirketin olabilir bu.

İyi yönleri çok da olsa, az da olsa hiç olur bir yerden sonra.


Oysa kötü görmenin sonu yok: hep kötü bundan sonra, hep diken üstünde…

13 yorum:

  1. Çk çk çk, senin için kararmış, ondan öyle diyosun. Yoksa okursun. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğru tespit, kararık vaziyetteyim. ama epeydir böyleyim.
      :)

      Sil
  2. Uzun yazıların okunması sıkıcı olabiliyor ama ciddi yazıları okumayı da en az günlük hayatta karşısındakiyle sohbet eder havasın da yazılan yazılar kadar seviyorum.
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslına bakarsak, uzun olup okurun ilgisini diri tutmayı beceren yazılara, blog alemini geçtim birçok kitapta bile az rastlanıyor :) Okur yine iyi kahır çekiyor :)

      Sil
  3. aslında yazarından yazarına değişen bir durum bu bence okumak istenilen çok güzel okunuyor. bloguna bayıldım bana da beklerim. :d

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha çok sinema üzerine yazıyorsunuz anlaşılan.

      Sil
  4. sorunun cevabını güzelce yazmışsınız.. :) doğru söze ne denir?
    kötü görmenin sonu yok.. çok doğru.. o yüzden umutsuzluğa karamsarlığa hayır..

    YanıtlaSil
  5. kısa ve ciddi gayriciddi yazılar da pek okunmuyor. Blog okuma kültürü pek yok bizim ülkemizde. Okuma alışkanlığı olmamasından olsa gerek.

    YanıtlaSil
  6. Öyle, okuma ile aramız iyi değil ülke olarak. bBlog aleminde de işe yarar olanlar ve onları okuyanlar hayli az aslında.

    YanıtlaSil
  7. şu da var: ekrandan okumak yorucu... sabrı arttırmak için teşvik yani okunan metnin kalitesinin de yüksek olması lazım. Yüksek kalitede metin var mı? çok az.

    YanıtlaSil
  8. Oyy ecel teri döktürdü bana, içim şişti ;'( Ben yazılarımı kesip biçmeye gidiyorum ;)))

    YanıtlaSil
  9. :p
    Az ve öz, demişler, bir bildikleri vardır :)

    YanıtlaSil

Ölümü görün yazın bi' şeyler, üşenmeyin :)