20 Ocak 2014

the matter

Aralık ayında ülkenin köklü dergilerinden birinde bir öyküm yayınlandı. Bir başka dergide de bir başkası yayınlanacak. Çocukluğumdan beri yazmak istiyordum, şimdi yazıyorum ve yazdıklarım yavaş yavaş yayınlanarak az-çok insanlara ulaşıyor...  Bu bir yolsa yolun başındayız belki ama...


Yazmak-yazarlık yolunda ilerlerken birçok şeyin farkına varıp daha önce düşünmediğiniz birçok şeyi düşünüyorsunuz. Yazmanın hayatınızda tuttuğu ya da karşıladığı yer de bunlardan birisi.

Şu an için yazmanın hayati bir şey olmadığı, kutsal hiç olmadığı kanaatindeyim. Ya da olmamalı. 

Benim için, daha çok bir tamamlanma, ifade etme ve unutma biçimi.

Her neyse.

Bu tip konuları ünlü olup söyleşilerde sorulduğunda anlatırım uzun uzun :ppp



11 yorum:

  1. Pek öyle beylik tanımlar yapacak kadar bilmiyorum tabii ama bence yazmak insanın kendi kendine konuşmasının meşrulaştırılmış hali ve böyle olması benim hoşuma gidiyor. Onca şeyi kendi kendime konuştuğumu gören olsa deli mi ne deyip geçecekken, yazınca çok başka algılanıyor. Hatta takdir ediliyor. Çok ilginç...

    Bu arada tebrik ediyor, daha nicelerine diyorum. :)

    YanıtlaSil
  2. canımmm hayırlı olsun:))) iyi ki yazıyorsun.bir gün eminim kitabını okuyacağım zevkle:) imzalarsın benim için.öptüm çoook:)

    YanıtlaSil
  3. Ne güzel.. Tebrikler.. başarılar...
    hangi dergiler olduğunu yazmamışsınız..
    edebiyat iyidir. insanları iyileştirir, geliştirir, mutlu eder, düşündürür, duygulandırır..
    siz yazın ünlü olun. bizde ünlü yazarın arkadaşları oluruz.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En son yayınlanmış olan Hece'de. Diğeri çıkmadı henüz, o yüzden söylemiyorum :)

      Sil
  4. teşekkürler arkadaşlar.

    YanıtlaSil
  5. Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, bir hedefti ve gerçekleşti...

      Sil
  6. Tebrikler ediyorum. Ne güzel yazma yeteneğine sahip olabilmek. Benim öyle bir yeteneğimin olmasını çok isterdim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yetenek de önemli ama en önemlisi çok okumak ve disiplinli bir şekilde sürekli yazmak. :) Mesela Orhan Pamuk,kendimi döve döve yazar yaptım der :)

      Sil
    2. Çok okumak ve disiplin şart ama yetenek başka bir şey. Okuduğum hakkında veya bir olay hakkında çok geniş düşünürüm ama yazıya gelince dökemem. Ama konuşurken bunları anlatabilirim. Bunu demek istemiştim. Karşındaki ne demek istediğini anlayabilmeli. Bunu sağlamak çok kolay değil.

      Sil
    3. orası öyle tabii :)

      Sil

Ölümü görün yazın bi' şeyler, üşenmeyin :)