4 Eylül 2013

NE SABIR VARMIŞ SİZDE KARDEŞİM



Hı hı, evet size diyorum.
Senelerce bir bloga üye olup da bi' tık ses vermeyenlere,
Yav, bir konu olsun mu ilgi çekmez :p

Zannımca çoğu üye olduğunu bile unutmuştur. (Aaa, tabii ki blog yazmak da okumak da mühim bir iştir. )
Sağlık olsun, herkes bizim gibi  sesverir olacak değil ya  :p

Sen ne diyon , koca koca edebiyat dergileri blog yazarlığını dosya konusu yaptı daha geçenlerde :)



Bu arada izleyiciler panelinde yeni isimler görüyorum ve topluca hoş geldiniz diyorum. Böyle de kibar evsahibiyim icabında. Sakın belediyelerin toplu sünnet düğünleriyle kıyaslamayın bu hoş geldiniz selamımı, gücenirim bak :) İns midir cins midir, hepinizi araştırıyorum ilk fırsatta, onu da billin yani :)

ciddi ciddi "nasıl blog yazılır "diye yazılar, hatta bloglar var len internette :p


Onu geçtim yazdıklarınızla ailenizini geçimini sağlayın diyerek işi tümden ticarete dökenler de var. Para kazanmak fena olmazdı tabii  burada yazdıklarımızdan, ama o zaman bu samimiyeti bulamaycağımı biliyorum :)

17 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Şeyma'cım gerçekten ilginç değil mi, seneler olmuş bir kez bile canlanmamış :p Ben duramıyorum valla,izlediğim blog sayısı çok değil ama illa ki birinden bir yazıya yorum yapmışımdır:) Gevezeyim ben :)

      Sil
    2. ben de gevezeyim galiba sıkıntısı varsa çözüm ararım komikse ay çok güldüm yazmadan edemem hani nasıl durduruyolar kendilerini hiç bilmiyorum :D Benim takibinde olduğum çok blog var yine de yorum yaparım okuduğum her yazıya nerdeyse, fikir belirtmek hoşuma gidiyor sanırım :)

      Sil
    3. böyle de güzeliz biz :)

      Sil
  2. arada yorum yapmak lazım bence de:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tabii canım, ne var iki tuşa tıklamakta :p

      Sil
  3. üç yıl geçmiş yani, ondan şey ettim, yoksa bana ne canım, biz üç beş dost çekip çeviriyoruz ortamı zaten :p

    YanıtlaSil
  4. Ben de sessiz takipçilerdenim :D

    YanıtlaSil
  5. Bana bak, yarın da tutar okumakla kalmayıp yazanlara .ok atarsan beni ayır yoksa dilimden kurtulamazsın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sana bulaşmak mı, o beni aşar, sana boşuna usta demiyoruz :p

      Sil
  6. Bazen sessiz ama çoğunlukla sesli, buradayım..
    Satırlarında :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)
      Hayır ben çok gevezeyim galiba :p

      Sil
  7. :)

    edebiyat dergisinde ha.
    bilmiyodum.
    eh ama günümüzün en iyi yazma ortamı ki.
    edebiyat dergilerinden daha iyi ya blog.
    çünkü bağımsız.
    her dergide bir klan var.
    eskiden yazarlar dergilere gönderirmiş ya şiir, öykü.
    sonra da kitabı çıkarmış bi süre sonra.
    şimdi yazarlar bloglardan çıkıyor artık.
    net çağında bu normal ya.

    ama karikatürler çok şirindi ya.
    :)

    sessiz üyeler.
    ben de üye olmayan bir okurum işteee.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. temmuz ağustos sayısıydı. ciddi ciddi kafa yormuş ecnebiler. zaten onlar bir olguyu hemen kavramlaştırmaya bayılırlar :p

      sonuç olarak dosyada önemsemişler blog yazarlığını :)

      herkes senin gibi olsa ya :)

      Sil
  8. bu arada, hiç olmamış gibi yapalım, adlı kitaba bir bak ama.
    amerikalı blogçu.
    blogumda da var.
    ne blog yazmış ama.
    zeki ve acımasız komik.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. baktım, yabancı yayınevi diye bir yerden çıkmış:)

      Sil

Ölümü görün yazın bi' şeyler, üşenmeyin :)