20 Ağustos 2013

ROMANTİK?



Bazılarının istediği halde beceremediği bir tek şey vardır:


Karşısındakine romantik sözler etmek. Söyleyebileceği en romantik cümle şöyle olabilir olsa olsa:

"Akşama erken gel, un helvası yaptım" …

Ama işin nüansı şurada saklı akıllı okur: un helvası yapmanın ne kadar sabır isteyen bir şey ve yapanın  ne  kadar sabırsız bi' tip olduğu gerçeği.

"benimle geri dön
 ben söylemekten acizim
seni seviyorum çünkü
çünkü "seni seviyorum" sözü boşunalıklar dünyasından
ve eskiler ve yinelenmeler dünyasından geliyor
benimle geri dön 
ben söylemekten acizim"  

 Furuğ Ferruhzad







6 yorum:

  1. beceremiyorsa ne yapsın garip.. :)
    değişmek zordur..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. böylelerinin seni seviyorum deme yöntemi daha güzel bence :p

      Sil
  2. "Akşama erken gel, un helvası yaptım" Bu, seni seviyorum gibi bir şey mi bilmiyorum ama -genç çiftler için olmak kaydıyla- bir özür cümlesi olarak son derece başarılı bulduğumu itiraf edebilirim. Hatta:

    - Alo
    - Akşama erken gel, un helvası yaptım

    Kısa bir sessizlik sonrası adam,gülmemek için dudaklarını sıkı sıkıya kapatmışken nefesi taşar, daha fazla tutamayıp kendini kesik kesik gülmeye başlar hani.

    - Gerizekalı
    - Ben de seni seviyorum hayatım.

    Saat 19:00 olmuştur madem artık artık kapı çalınabilir.

    Benim kafam kavga eder gibi sevenlere gidiyor sanırım hep. Mahcubiyet de salaklık gibi baki, ne yapacaksın ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamamen katılıyorum :) Bazı yaşlı başlı çiftlerde de oluyor. O zaman da bir nevi evliliğin karakteri :)

      Mahcubiyet kısmına hiç girmeyelim :p

      Sil
  3. bazıları için "un kurabiyesi" dünyanın en romantik kelimeleri haline gelebilir. Misal ben... Onun içün, gidip nu cümlenin romantizminden anlayan adamı bulucaksın. Sana demiyorum, diyene diyorum.:P

    YanıtlaSil
  4. Şey gibi oldu: kalbine giden yol midesinden geçer :p

    YanıtlaSil

Ölümü görün yazın bi' şeyler, üşenmeyin :)