9 Ekim 2012

AVEA, SUPERONLINE,BALÇOVA BELEDİYESİ, TERMAL A.Ş





İşte yine bir saydırmaca yazısı ile karşınızdayız efem.

Avea denen Ketempere Oluşum'un günümüz kollarından şirket, yanlışlıkla paket yerine 7 liralık yükleme  yapılan hattan 1.20 liralık "devlete ödenecek vergiyi" 3 kez evet tam 3 kez kesti! Bahaneleri önceki aylarda yükleme yapılmamışmış da şimdi yapılınca hepsi birden kesilmiş! Şaka mı bu? Her ay, tıpkı faturalı hatmış gibi düzenli olarak bal paketi yüklüyorum ben bir yıldır!!! Bu sayılmıyor anlaşılan! Sadece sömürü, başka bir şey değil! Burası Türkiye, başbakan ve avanesi, tıpkı önceki hükümetler gibi  Avea vb.den aldığı vergilerle ayakta duruyor değil mi? Vatandaşa haksızlık yapılsın,sorun değil!



Ve….aslında geçen hafta   yazılan saydırmaca saygıdeğmez Balçova Belediyesi ve Superonline firmasına.

Temmuz ayında termal enerji için boru döşemesi yapıldı Ata caddesi başta olmak üzere Balçova'da. Rezaleti tahmin edersiniz, gürültü,kirlilik… Oysa Balçova'da yıllardır termal enerjili kesimler var, fakat nedendir bilinmez tüm Balçova'ya tek seferde vermek yerine önce başka belediyelere verildi termal enerji. Haliyle iki sefer kazı ve iki sefer pislik…

Bu bir tarafa, geçen haftadan beri Superonline kazıyor Balçova'yı! Sadece 2 ay önce kazılan yerler,evet,aynı yerler tekrar kazılıyor! Üstelik Superonline'ın yüklenicisi olan ETC firmasının işçileri 2 ay önce döşenen termal borularını kırararak yaptılar bu işi! Ve tek bir belediye görevlisi ne de Termal A.Ş. yetkilisi de gelip bunlar ne yapıyorlar diye durmadı başlarında,denetlemedi! Vatandaşların (biri de benim elbette) belediyeye şikayeti ile haberleri oldu ancak! ETC telekomünikasyonun işçileri bir de beton dökerek kapatmasınlar mı kırdıkları boruların üstünü! Hadi bakalım,belediyeden hâlâ tık yok! TV35 sağolsun yayınlamış olayı ama saygıdeğmez başkanımız Çalkaya'dan yine tıs yok!

Yine bu züper olan Superonline'ın yüklenici firması ETC'nin işçileri apartman girişindeki eşikleri de kırdılar ve bir güzel öyle bıraktılar!(bkz: son resim)

Dahasını anlatmayayım,sinirlerim tepeme çıkıyor ve inmiyor!









10 yorum:

  1. Acaba neden??
    Ve ben neden hiç şaşırmıyor ve yadırgamıyorum.
    Artık ne oluyorsa ülkemde.
    Artık ne demek gerekiyorsa.
    Ve artık ne kadar boş konuşuyorsak yıllardır..
    Hepsi bitecek bir gün. Hedef 2300...
    İzmir pes etme...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yönetenler kadar biz yönetilenlerde de suç var ve kapitalist düzene eklemlenmiş bu firmaların sahiplerinin de elbette. Hak hukuk,helal haram demeden vatandaştan alaver dalevere ile para kopartan tüm firmaların...

      Birey olarak insanımızı düzeltemedikçe daha aynı sömürü düzeni sürer gideeeerrr:(

      Sil
  2. S harfini duyunc gerisi süperpnlayn olabili rdiye kedi gibi tıasss edicem sonunda... Kasım ayında super fiber ile sözleşmem bitiyor... Büyük birkeyifle silicem hayatımdan züper rezaleti.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rezaletin daniskası. ETC'yi arayıp söyledim marifetlerini.Sıra züperonline'da.

      Sil
  3. hay allah ya hadi çabuk çözülsün hepsi.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eh, bilinçili vatandaş olarak gerekli yerlere şikayetimizi ilettik. Burada da yayın yaptık. Göreceğiz sonuçları:)

      Sil
  4. şikayet etmek hiçbirşeyi çözmüyor bu ülkede, tecrübeyle sabit. Aynışey istanbul'da da oluyor Taksim baştan aşağı kazılıyor, her sene bir bahaneyle, yok kaldırım yenileme, yok kanalizasyon, yok yalın internet, yok trafo çalışması... var da var. belki 7, 8 ay önce home-ofisimin bulunduğu şişhane de büyük katlı otopark çalışması başladı. gece çalışıyorlar. bir hafta boyunca bütün gece hafriyat boşalttılar, belediyeye gittim dedim ki insanlık namına lütfen bir iki saat uyumama müsaade edin. "Haklısınız hanfendi ama sizi büyükşehir belediyeye yönlendirmek durumundayım, ana arterde kaldığı için biz bakmıyoruz bu inşaata" dedi. Gittim büyükşehir belediyeye; "dilekçe verin ama biz taşeron şirkete verdik inşaatı isterseniz onlarla konuşun en azından ne kadar süreceğini öğrenirsiniz çalışmanın" dedi; yani bu biz hiç birşey yapmayacağız bu konuda demekti. Adama eğildim, gözünün içine baktım, çok samimiyetle baktım, belki amcasının kızı gibi bir samimiyetle bakmış olabilirim. "Abi" dedim "inan günlerdir uykusuzum, çalışamıyorum, ne olur söyle kime şikayet etmeliyim." dedim. "Bizim üstümüz valilik sonra da başbakan" dedi. Bi ara insan hakları mahkemesine mi başvursam diye düşünmedim değil. Yoksa Anonymous'a sığınıp bir protesto talebinde mi bulunsam, hala inşaat devam ediyor. Bir arkadaşımın kiracısı kontratı feshetti falan da filan... ama şunu biliyorum ki Avrupada veya dünyanın herhangi bir medeni yerinde işler böyle yapılmıyor, bu bize özgü...o zaman bir çuvaldız rica edeyim dedim oturdum aşaaa...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen öyle oluyor,ben de aynı sizin gibi şikayet ettim tek tek ama poposu duyan olmadı! Lakin ben hep ve hep derim ki
      önce eğitim sistemimiz düzelmeli
      çocuklarımıza insana saygıyı ve saygılı iş yapmayı,sorumluluk sahibi fertler olmayı öğreterek başlamalıyız...verimini ne zaman alacaksak da...
      ikincisi
      yakında boynuma pankartlar asıp tek kişilik protesto gösterileri düzenleyeceğimdir,sonum Bakırköy ya da Manisa olacak o başka!

      Sil
  5. bir de şu var tabi; bir memlekette yönetimler halktan kormuyorsa ve tam da tersi söz konusuysa o memlekette herşey böyle usulsüz yürür, kimse de gıkını çıkartamaz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet,aynen böyle, bir korku,bir aman efendimcilik...oysa devlet halkı için olmalıdır değil mi, nerdeeee...

      Sil

Ölümü görün yazın bi' şeyler, üşenmeyin :)