23 Mayıs 2012

BİR DAHA YAPILMAYACAKLAR

* İrmik helvasını sütle pişirmek (hangi şaşkına uydum “böyle daha güzel oluyor” diyen!)

* Patlıcan oturtmayı sarmısaksız yapmak

* Eski sevgiliyi düşünmek ve hatta yeniden görüşmek (ülen o işte hayır olsaydı zaten eskimezdi!)

* Tutunamayanlar’ı kasvetli havada okumak

* İzmir’in havasına güvenmek

* Eşeğin aklına karpuz kabuğu düşürenlere yakın olmak

* Acı Su’yu dinlemek

* Komşu kadınların sonu “güzide öğütlerle” biten muhabbetlerini dinlemek (“sana gelcez” dediler mi hemen bahane bulunacak)

* Akıllı-zeki-kibar  geçinip de kalbi kapanmış, sezgilerden nasibini almamışların yanında konuşmak ve dahi bulunmak ( ne yaparsan yap davul dengi dengine çalar,değerbilmezin yanında inci olacağına, sedefinden çıkma daha iyi)

* Depresif dönemlerde kararlar vermek

* Yeğenleri hep birlikte gezmeye çıkarmak (teker teker gelin ülen!)



26 yorum:

  1. hım bunları duvara asıp bakmalı bir süre sonra geride kalırsa unutabilirsin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Duvarda da dolabın üzerinde de yazılı. Maksat tekrarla akla yazmak :)

      Sil
  2. Uyup uyulmadığına dair de bir yazı olsa lezzetinden yenmez gibi duruyor : )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bu "saflık" varken tekrarlarmışım gibi geliyor. Zamanla görürüz de buraya bir daha yazar mıyım Tanrı bilir. :) Ama irmik helvası konusunda kesin kararlıyım.

      Sil
  3. tamam hepsine varım.Ama acı su maddesini kavrayamadım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hakan Yeşilyurt'un bir şarkısı Acı Su.

      Sen de bendensin o zaman :)

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. Tecrübe etmesi o kadar güzel olmasa da :)

      Sil
  5. Bana soraydın ya irmik helvası nasıl yapılır diye.:P
    İzmir'in havasına güvenilmeyeceğini şunca zamanda öğrenemedi isen cıkss cıkss.:P
    Eskiye rağbet olaydı bit pazarına nur yağardı.(Nal kadar yaz, kapıya as)
    Son not: Pazartesi bitiyor. Geldin geldin. Melih Hoca Ildır'a demir atacak ekime kadar. Demedi deme.:P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pazartesi helvayı getirirsen ben de gelirim. Çam fıstıklı olcak bi' de tarçınlı.

      Sil
    2. Konuk Konak Beledye Başkanı Hakan Tartan ama adam bile bu kadar şey istemedi.:))

      Sil
    3. Tüh, adam bedavaya gitmiş:) Neyse, halkımla iç içe olayım diye ücret talep etmemiştir:)

      Sil
  6. komşu kadınlara bahaneler bölümüde açsan benim işime çok yarayacak :) yeni evleniyorumda üstümde altımda hep aile binası valla yiyecek gibi bakıyorlar benim evime :D nasıl uzak tutcam bahane üretme konusunda iyiysen öle bi bölümde benim çokişime yarayacak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef kelin merhemi olsa başına sürermiş:) bir de benim metodlarım çok doğrudan,şimdiden komşularla aranı bozarsın:p
      yine de: evi boyuyorum,saçımı boyuyorum,jimnastiğe gidecem şimdi...filan işe yarar diye düşünüyorum :)

      nazar boncuğu tak bence her yere, malum göz bu :)

      Sil
  7. :D bu nedir ya..

    okudukça onay verdim, onay verdikçe okudum. bence bu listeyi hepberaber geliştirebiliriz. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen de yaz,sonra ortak küme yaparız:p

      Sil
  8. eşşeğin aklına karpuz düşürenler nasıl kişiler oluyor anlamadım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen zeki adamsın bilirsin :)Yine de söyleyeyim, dilinin kemiği olmayıp olmayacak şeyleri söyleyiverip sizin de aklınıza düşürenler efendim. Sende de o potansiyel var:))

      Sil
  9. iltifat mı ediyorsun hakaret mi yine anlamadım ama neyse sen beni üzecek birşey söylemessin heralde di me:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aşkolsun cicim, kötü söyler miyim hiç senin için :p

      Sil
  10. Şu komşu kadınlar meselesinden ben de mudaribim. Bazen perde açmıyorum ki basmasınlar evi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır,misafire diyeceğim yok da, laf dönüp dolaşıp tercihlerimi sorgulamalarına geldi mi sinirleniyorum,yok niye evlenmiyormuşum,yok çalışmayacak mıymışım,niye dizi izlemiyor muşum...Sanki tek doğru kendi bildikleri,herkes dayatılan standart hayatı yaşamak zorunda mı? Her seferinde aynı terane:p

      Sil
  11. depresif dönemlerde karar vermek! evet. diğer tüm zamanlar çuvala girmiş gibi :)

    YanıtlaSil

Ölümü görün yazın bi' şeyler, üşenmeyin :)