1 Nisan 2012

SENİ SEVİYORUM ÜLEN!


Sabahları erkenden gelip saçlarımı usulca karıştırmanı seviyorum.Usanmadan, dakikalarca, tıpkı bir kedinin mırlaması gibi,yumuşacık,karnından karnından seslenerek beni uyandırmanı seviyorum. Orada olduğumu, yorganı başıma çekmiş, uyanmak için bahane aradığımı biliyorsun ve yılmadan dürtüyorsun. Seni seviyorum ülen!

Odadan odaya peşimden gelmeni, bensiz yapamamanı seviyorum ülen!

Sessizleştiğimde  halimi anlayıp sessizleşmeni seviyorum ülen!

Seni gün/ler boyunca arayıp sormadığımda, ihmal ettiğimde, sonra dönüp geldiğimde bana küsüp tafra yapmanı,sorularıma cevap vermemeni…seviyorum ülen!

Kâğıt-kalemlerimi,kitaplarımı kıskanıp her defasında onları elimden çekiştirmeni seviyorum. Bu kadar ve sürekli ilgi istemeni erkekliğine yakıştıramıyorum ama seviyorum bu kıskançlığını…

Küslüğünü uzatmamanı, iki kere “tatlım” deyince gelip yanıma yerleşivermeni seviyorum.

Evet, bazen çok konuşuyorsun. Biraz da masraflısın. Hele yeni silip süpürdüğüm yerlere anında izlerini bırakmıyor musun, delleniyorum.

Yine de gülü seven dikenine katlanıyormuş. Seni seviyorum be Çamur!

Bu yazı yazılıp yayınlanmayacaktı Çamur dün öleyazmasaydı. Şükür iyileştin, alıştık be sana mavi kuş. Bu yazıyı okuyup "onore olamayacaksın" ama sevgi insanlarla hayvanlar arasında da anlaşılır bir bağ oluyormuş, yaşayarak anlamanın hatırası bu yazı...


16 yorum:

  1. Yazııkk.Sana yani.:)) Sonunda kuşun ile de konuşmaya başladın ya. Felsefeye dalmanın sonucu bunlar biliyorsun değil mi? Bak dinle,yolun başındayken vazgeç bu sevdadan. İnsana ne hayır gelmiş felsefeden. Düşüne düşüne dönersin taşa.:P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendinden biliyorsun değil mi taşlığı? :))

      Sil
  2. Canım benim çok tatlıymış kuşun maşallah,her ne kadar teyzem hayvanlara maşallah denmez desede ben elimde olmadan diyorum japon balıklarımıza fıstığımıza (muhabbet kuşumuz) diyorum,,,senin kuşunada dedim bak farkında olmadan :)
    bizim fıstık yeşil ve çok geveze bi çene bi çene ablası seni çok seviyorum diyor odadan dışarı çıkmıyor ama ne hikmetse sabahtan akşama kadar hep açık kapısı sürekli geziyor ve dediğin gibi her yere pisliyor ama olsun biz onu çok seviyoruz...o yüzden seni çok iyi anlıyorum,ve açmur'un gagasına kocaman bir öpücük konduruyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma, davetsiz misafir modunda geldi bu bey bize. Yeğenimindi,doktor yasaklayınca babası taaaa Adıyamanlardan bize getirdi. Alıştık gerçekten. Kendilerini sevdiriyor keratalar:)

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Çok güzel,sevildiği belli,parlıyor :) Bizimki gıcık demekten başka bir şey öğrenemedi,bir de tatlım deyince geliyor hemen:)) Garip bir durum biliyorum :)

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. en güzel mavi kuş benim mavi kuş :)

      Sil
  5. Oyy canım çok uzaklardan gelmiş,kıyamam ona ben,,,benim küçük oğlum doğmadan başka bir kuşumuz vardı oda konuşuyordu 6-7 cümle biliyordu ama bebeğe zararı olur diye vermiştik,çok üzülmüştüm,o kadar kollamamıza rağmen yavrum yine alerjik bronşit oldu yani kuş muş bahane olacağı varsa oluyor aslında,sonra geçen yaz fıstığı büyük oğlum aldı onun kuşu ama küçük oğlumla çok iyi anlaşıyolar daha çok onun ağzının içine girecek ne duyarsa onu öğrenmeye çalışıyor evet garip bir durum ama bu böyle ne duyarsa onu konuşuyo diyorum gülüyolar,ama işin garibi önceki öğrendiklerini unutuyor,mesela beşiktaş cimbom derdi onları unuttu,ufak daha 9 aylık belkid eondandır bilmiyorum,,ama farklı şeyler söylemesi hoşumuza gidiyor birde ayak hastasıki sorma :) şimdi benim ona arkam dönük pc başındayım oda benden ilgi bekliyor laf istiyor...
    evet en güzel kuş senin mavi kuş un çamur :) mavi kalemdekiler gibi mavi kuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bizimkinin konuşmayı öğrenme çağı geçmiş:)Hakikaten muhabbet istiyor bu şirin şeyler.Herkesin kuşu kendine güzel :))

      Sil
  6. bu yazıda bir erkeğin anlatılmasında ama onun da bir kuş olmasında yanlış ve hastalıklı birşeyler olduğunu düşünüyorum:)

    YanıtlaSil
  7. Bu yazıda çok sevilmiş bağlanılmış bir evcil hayvanın ailenin bir ferdi haline dönüşmesinden ve dolayısıyla "bir birey" haline gelmiş olmasından başka bir şey yok. O da ne yanlış,ne hastalıklı bir durum. Hayvan seven ve besleyen herkesin aşinası olan bir şey.

    YanıtlaSil
  8. :) ufacık bi kuşla kurulan arkadaşlığa bayıldım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçen sabah aniden hastalandı. Tüylerini kabarttı,başını kanatlarının arasına gömdü,hiçbir şey yemedi bütün gün,tünedi kaldı. Gözlerini arada aralayıp kötü kötü bakınca öleceğini düşündüm ve ben de ona nasıl alıştığımı anladım.Oburcuk marulu fazla kaçırmış ondan rahatsızlanmış meğer:)Kendini sevdiriyor bu hayvanlar :)

      Sil
  9. Geçmiş olsun. İnsanın alıştığı bir şeyden ayrılması çok zor.
    Bu kuşlar yalnızca kıskanmıyor. İlgi görmeyince de bunalıma giriyor.
    Arkadaşımın papağanı vardı. Çocuğu olunca papağanı boşladı biraz. Kuş yemeden içmeden kesildi. Konuşmuyor, öylece duruyor. Meğer bunalma girmiş. Sonra kardeşine verdi, herkes rahat etti.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen dediğin gibi, tüylerini yoluyorlarmış bunalıma girince...Alışmak kötü bir şey aslında:) Cumartesi Kedi Kitabevine gelecek misin?

      Sil

Ölümü görün yazın bi' şeyler, üşenmeyin :)