KİTABIMI HEDİYE EDİYORUM



Biliyorsunuz Haziranda ilk kitabım yayınlandı. Şimdiye kadar alıp okuyan ve değerlendirme yazan birçok arkadaşım oldu, tekrar teşekkürler kendilerine. Hece Öykü dergisinin Ağustos-Eylül 2018 sayısında da yazar ve okur arkadaşlar kitabımı değerlendirmişler sağ olsunlar. Olumlu ve olumsuz eleştirileri ve emeklerine teşekkürler.

Ben de bu ay üç arkadaşıma kitabımı hediye edeceğim. Bunun için sadece yorum bırakmanız yeterli. Tabii okuduktan sonra eleştiri ve  yorumlarınızı da beklerim. Bunu bana doğrudan mesaj atarak yahut blogunuzda ya da instagram gibi sosyal medya hesaplarınızda paylaşarak yapabilirsiniz. Size kalmış.


Bir aydır da yazmamışım. Ne çok şey oldu... Hıh, hayat işte. Bazen mücevher gibi parlar, bazen de çamur gibidir.




Not:Üç kişiden fazla istek olursa kura ile üç arkadaşı belirleriz. Kargo ücreti elbette tarafıma aittir.
Son not: Bugün, 14 Kasım akşamı itibariyle kuralar sonlanmıştır. 

42 yorum:

  1. Çok güzelmiş gerçekten güzel olaya bende dahil olmak isterim 😊❤ sevgiler duyuru da yapalım daha güzel olur ❤😊

    YanıtlaSil
  2. Tebrikler, ne kadar güzel :) okuyup blogumda yorumlamak isterim kitabınızı. Bana gelecek olursa imzalamayı unutmayın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Normalde imzalamıyorum ama istediğiniz için imzalarım elbette:)

      Sil
    2. Ne demek normalde imzalamıyorum:)) kitabın zaten elimde, bana imzan lazım.

      Sil
    3. Mütevaziliğin dibindeyim:) sana özel imza gönderirim:)

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Telve ile ayni espriyi mi yaptiniz acaba:)

      Sil
    2. Taklitler asıllarını yaşatır Şahin Shirin Erdem :)

      Sil
    3. Taklitler bazan asıllarına yetişip geçebilir ama.. :)

      Sil
    4. oooo çok iddialı gördüm sizi. hadi bakalım :)))

      Sil
  4. Hece dergisini uzun yıllar takip ettim. Gerçekten bu yayınevinde kitap yayımlatmak ve dergide öykü yayımlatmak büyük bir başarı. Tebrikler. Kitabınıza talibim.

    YanıtlaSil
  5. Kitabınızı henüz okuyamadım :(

    Yeni atandığım görev ve mesai bitiminden sonra üstelik haftanın yedi günü durup dinlenmeden yapmak zorunda olduğum başka bir iş daha. Biliyorum mazeret değil ancak bu zorlu ve yeni süreç beni en çok sevdiğim edebiyat dünyasının kıyılarından yavaş yavaş uzaklaştırıyor. Kenarda köşede bekleyen şiir ve öykülerimi fırsat buldukça blogda yayımlarım belki.

    Prensip gereği ilk kitapları mutlaka kitabevlerinden edinmeyi alışkanlık haline getirdim. Yayınevinden, kitabevinden, internetteki satış noktalarından, bir şekilde edinip okurum.

    Selamlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle kolay gelsin. Bazen öyle dönemler oluyor ki o sevdiğimiz kıyıdan uzaklaşiyoruz istemesek de...
      Ben yine de sizi listeye alıyorum:)

      Sil
  6. O zaman dansss! Ben de varım efendim. :)

    YanıtlaSil
  7. Narda'cım bende zaten kitabın mevcut olduğu için çekilişe katılmıyorum, ama haberi paylaşıyorum, çok naziksin, sevgiler:)

    YanıtlaSil
  8. ay ben kendim almak istiyorum , alacağım , çok az kaldı , nedense bu yıl biraz zor ama zaten yılbaşına ne kaldı :D

    YanıtlaSil
  9. Emeğinize, yüreğinize sağlık. Okumayı çok isterim.

    YanıtlaSil
  10. heeeey bunu duyurayım beeeen. daha çok kişi gelsin. kitabını ben kendim alıp okuyciim tabisideee :)

    YanıtlaSil
  11. Fazladan duyuru iyi olur tabii:)
    Teşekkürler canım. Yine de listeye ekliyorum seni.

    YanıtlaSil
  12. kurada ben çıkarsam yerime başka birini çekebilirsin. :) kitap var bende..

    YanıtlaSil
  13. Deep sayesinde oldu bloğunuza
    uğramam 😊ama cok sevindim ne güzel emeğinize,kalemize sağlık insAllah okumak da nasip olur 😊

    YanıtlaSil
  14. sayıyı yükseltebiliyor muyuz acaba? zira ben fazla şanssızım. tebrikler bu arada. gülücük.

    YanıtlaSil
  15. Ne güzel, ne mutlu size. Şu an biraz uzak gibi ama benim de var bir öykü kitabı çıkarma hayalim. Deeptone'un tavsiyesi üzerine geldim. Ben de beklerim. Sevgiler :))

    YanıtlaSil
  16. Kitabınızı okumak isterim elbet.:)

    YanıtlaSil
  17. duyurdum hayırlısıııı :)

    YanıtlaSil
  18. Tebrik ederim ben de okumak isterim :)

    YanıtlaSil
  19. Kitabınızı merak ettim. Beni de listeye eklerseniz sevinirim, teşekkürler.

    YanıtlaSil
  20. Merhabaaaaa :) Ben de sizi tanımaktan memnun oldum.Deep önermişti,hem de güzel bir kura varmış :)

    YanıtlaSil
  21. Tebrikler. Bol okurunuz ve yeni kitaplarınız olsun :)

    YanıtlaSil
  22. Hayırlı olsun. Devamı da gelir umarım. :)

    YanıtlaSil
  23. Kitabınız için tebrikler. Listeme aldım. Okumayı çok isterim :)

    YanıtlaSil

Ölümü görün yazın bir şeyler, üşenmeyin.
E, üşenmeyin dedik ya:)