SONUÇTA SINATRA HARİKA BİR ŞARKICIYDI


Mai ve Bücürük'ten sonra sıra bana geldi.

Benim favori Sinatra şarkım My Way. Dönüp baktıkça hayatıma, böyle diyebilirim umarım.





Sözlerin yansıttığı duyguyla bu kadar uyumlu beste ve yorum nadir midir?

Neyse, Pi midir Pı mıdır anlayamadığım "rapçi" ve de Little Mix fanı ergenus yeğenime Sinatra ve benzerlerini  şu sıralar anlatamayacağım belki ama günü gelince farklı müzikleri keşfedecektir inşallah:)


Temiz bir çeviri için : My Way

Elvis Presley de güzel söyler bu şarkıyı ama Sinatra bir adım önde.

6 yorum:

  1. benim deeee, moon river ve fly me to the moon. son aylarda on onbeş loach filmi izledim. genelde hepsi iyiler. bazıları çok çok iyi. son filmi daniel hafif sadece. ancak, meleklerin payı, hidden agenda, ay fond kiss, land and freedom, kes, örneğin çok iyiler. sen izledikçe de konuşuruuz :) ekmek ve güller deeee:) riff raff de iyi. raining stones çok çok iyiiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzledikçe yazarım. Kaliteli film bulmak hollywood işlerinden dolayı zor. listeler çıkarıp duruyorum. Mesela Yepyeni Ahit'i izledim bir tavsiye üzerine ama ııh, adam holivud kalıbı kullanmış, tam oturmamış:)

      Sil
  2. Caz ve blues... çok severim. :)
    Sinatra... :)
    Blogda da yazmıştım uzun bir şarkı listesi...
    Böyle seyahat, kitap, müzik, dizi blogları, yazıları okumak çok keyifli oluyor. :)
    Ben de beklerim sayfama,
    Sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar

    1. Müzik güzeldir. müzik ve dans iki kere güzeldir. (Bu aralar mottom:))

      Uğradım bile.

      Sil
  3. Ah, ah, Sinatra'yı gençler pek bilmezler tabii ama benim yeğenim Over and Over (THe World We KNew) hatta sen de yorum yapmışsın Kadriye'nin sayfasındaki şarkıya bayılıyor. Öyle şaşırdım ve sevindim ki anlatamam, aradaki kuşak farkına, zevk farkına rağmen, ben maalesef onun dinlediği şarkıları 1 saniye dinleyemiyorum çünkü:)))

    Eline sağlık, rahmetlinin mekanı cennet olsun, bu dünyada kendisini görmek kısmet olmadı umarım öteki dünyada görürüz belki konser bile verir...:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok zor katlanıyorum, yeğenlerimin hatrı için dinliyorum:)

      Düşündüm de, cennette her istediğimiz olacaksa bence o da olur:))))

      Sil

Ölümü görün yazın bir şeyler, üşenmeyin.
E, üşenmeyin dedik ya:)