DÜNYANIN NEŞELİ ANLARA İHTİYACI VARDIR*


Agop ile Seta evlenmişler.

Cicim ayları bittikten sonra Agop eve gelip koltuğuna kurulur kurulmaz, gazeteyi yüzüne çekip Seta'yla hiç ilgilenmez olmuş.

Günlerden bir gün Seta, Agop'tan ilgi beklentisi ile;


-Bre Agop! Mutfagın penceresi bozuldu, yaparsın?

Agop, gazeteyi yüzünden indirmiş, gayet sinirli bir şekilde:

-Niye, ben pencereci ?

Ertesi gün Seta yine ilgi görmek umuduyla,

-Agop, mutfagın muslugu bozuldu yaparsın?

-Niye, ben muslukçi?

Bir sonraki gün:

-Bre Agop, tuvaletin sifoni bozuldu, yaparsın?

-Niye, ben suci?

Ertesi gün eve gelen Agop bi' bakar ki her şey tamir edilmiş.

-Kuzum Seta bunları sen yaptin?

-Yoo...

-Ee kim yapti peki ?

- Kirkor'a rica ettim beni kırmadi.

- Ne?... Kirkor mu? O dünyanin en kötü adamidir. Karşılıksiz bir sey yapmaz.

- Evet. Bana "Bunları yaparım ama karşılığında ya benimle yatacaksin ya da çikolatali pasta yapacaksin" dedi

- Güzel...Pastayi neli yaptın?

- Ah Agop, ne pastasi? Ben pastaci?"


:)

*Nelson Mandela, apertheid zamanlarında, o zulüm dönemlerinde, bir futbol turnuvasında G. Afrika Cumhuriyetinin kazanmasıyla oluşan coşku için söylemiş bu sözü. Belgeselden hatırladığım kadarıyla.


8 yorum:

  1. :)))))))))))Agop'un yüzünün halini merak ediyorum:)))))))

    YanıtlaSil
  2. :)) bunu duymuştum. . Çok komik...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok gülmüştüm, internette bakınca bayağı bildik bir fıkraymış zaten:)

      Sil
  3. Nilgün Belgün'den dinlemelisin bunu Narda:)) belki youtube da bulabilirsin ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakacağım. Nilgün abla güzel anlatmıştır.

      Sil

Ölümü görün yazın bir şeyler, üşenmeyin.
E, üşenmeyin dedik ya:)